تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804773085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس قله افتخار ايران را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
استاندارکرمانشاه: دفاع مقدس قله افتخار ايران را نشان داد موج - استاندار کرمانشاه گفت: دفاع مقدس قلة افتخار و عظمت ايران را به جهانيان نشان داد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي در جلسه ستاد بزرگداشت مراسمات سوم خرداد که امروز با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد، افزود: در آزادسازي خرمشهر بايد به سخنان امام خميني(ره) اشاره کنيم که فرمودند "خدا خرمشهر را آزاد کرد" که اين موضوع از يکسو نشاندهنده حمايت خدا از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و از سوي ديگر بيانگر اهميت فتح خرمشهر است.
وي با اشاره به انجام شدن ديگر عمليات ها تا قبل از فتح خرمشهر گفت: تا قبل از اين فتح بزرگ، چندين عمليات ديگر داشتيم اما چنين عملياتي با آن عظمت تا آن زمان شکل نگرفته بود زيرا فتح خرمشهر در سخت ترين شرايط ممکن صورت گرفت و به همين جهت صدام گفته بود اگر ايران خرمشهر را آزاد کند ما کليد بصره را به آنها مي دهيم.
رضايي، فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس را نشانه رشادت و مقاومت مثال زدني جوانان ايران اسلامي براي دفاع از کيان اسلامي برشمرد و اظهار داشت: دشمن در زمان غافلگيري خرمشهر را از ايران گرفت اما جوانان کشور در زمان هوشياري اين پيروزي را براي کشور به ارمغان آوردند لذا اهميت و عظمت فتح خرمشهر نياز به بيان دستاوردهاي جنگ از سوي فرماندهان براي جوانان کشور دارد.
وي شادي مردم پس از فتح خرمشهر را مانند فرار شاه از کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: پس از فتح خرمشهر مردم به شادماني و احساس سربلندي پرداختند و اين فتح بزرگ ديدگاه جهان را نسبت به ايران تغيير داد و انواع پيشنهادات به کشور سرازير گرديد.
استاندار کرمانشاه پيروزي جوانان در فتح خرمشهر را به معناي باور کردن توانمندي ها و ابتکارات ايران برشمرد و گفت: فتح خرمشهر کار بسيار بزرگي بود و اين فتح بزرگ درس ها و تجارب گرانبهايي را در حوزة مديريت و فرماندهي براي کشور به ارمغان آورد که تک تک آنها حاوي علم، تجربه و ايثارگري است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي و به ويژه شهداي عمليات بيت المقدس، ادامه داد: جوانان ايران اسلامي با ايثارگري و شهادت طلبي بدون هيچ چشم داشتي، خالصانه و صادقانه براي دفاع از کيان انقلاب اسلامي با سبقت گرفتن از يکديگر رهسپار جبهه ها مي شدند.
رضايي،تصريح کرد: آنچه که مي توانيم به آن بباليم و به آن افتخار کنيم، مقاومت و ايستادگي مردم در طول 8 سال دفاع مقدس است و دشمنان با توجه به آن همه عظمت و پايداري مردم، از درگير شدن با ايران واهمه دارند و بنا به فرموده حضرت امام خميني(ره) تا زمانيکه پيرو ولي فقيه هستيم هيچ گزندي متوجه کشور نخواهد شد.
وي با بيان اينکه دفاع مقدس قلة افتخار و عظمت ايران را به جهانيان نشان داد، گفت: بايد با ارائه طرح هاي ابتکاري، دستاوردهاي ارزشمند 8 سال دفاع مقدس را براي مردم به ويژه جوانان بازگو و تبيين کنيم و در اين راستا نقش صداوسيما براي انتقال اين دستاوردها بسيار اثرگذار است.
در اين جلسه برنامه هاي آزادي خرمشهر که از 31 ارديبشهت شروع و تا 3 خرداد ادامه دارد توسط بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن