تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمایشگاه نقاشی سیاه قلم به مناسبت هفته فرهنگی دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان به پانا خبر داد: افتتاح نمایشگاه نقاشی سیاه قلم به مناسبت هفته فرهنگی دلیجان خبرگزاری پانا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از افتتاح نمایشگاه نقاشی سیاه قلم به مناسبت هفته فرهنگی دلیجان خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ساعت 12:07

خبرگزاری پانا+افتتاح نمایشگاه نقاشی سیاه قلم به مناسبت هفته فرهنگی دلیجان

حمید صادقی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه گستران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه موعود افتتاح شد.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 20 تابلو نقاشی سیاه قلم با موضوعات مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و تا 21 اردیبهشت ماه نیز پذیرای دوستداران فرهنگ و هنر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان اظهارداشت: همچنین به مناسبت هفته فرهنگی نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای ادارات شهرستان در محل بوستان غدیر برپا شد.
صادقی بیان کرد: در این نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با غرفه کتاب حضور دارد که بالغ بر 26 عنوان کتاب از نویسندگان دلیجانی جهت معرفی فرهنگ غنی و مفاخر دلیجان عرضه شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن