تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803759155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري مشترک در ايران دروازه ورود لهستان به خاورميانه / فصل جديد شناخت براي سرمايه گذاري ها، کليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني ايران تاکيدکرد؛ سرمايه گذاري مشترک در ايران دروازه ورود لهستان به خاورميانه / فصل جديد شناخت براي سرمايه گذاري ها، کليد خورد موج - متاسفانه مهم ترين دليلي که تجار دو کشور با يکديگر نتوانسته اند رابطه هاي اقتصادي عميقي را آغاز کنند، نبود شناخت مشترک بين تجار دو کشور و پتانسيل هاي دو طرف است که امروز اين فرصت براي تجار ايراني و لهستاني فراهم شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، همزمان با حضور هيأت تجاري متشکل از 45 شرکت لهستاني به سرپرستي معاون وزير امور خارجه اين کشور در اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران، دو هيات در زمينه هاي صنايع ساختمان و راه سازي، نفت و گاز، مهندسي و ماشين آلات، مواد غذايي و کشاورزي، تکنولوژي هاي سبز، حمل و نقل، مشاوره و خدمات اعلام شده به بحث و بررسي پرداختند.
غلامحسين شافعي رئيس اتاق بازرگاني ايران درخصوص اين ديدار اظهارکرد: رابطه جمهوري اسلامي ايران با جمهوري لهستان رابطه بسيار ديرينه اي است به طوري که در جريان جنگ جهاني دوم، تعداد بسياري از مردم لهستان به ايران مهاجرت کردند و در اين ايران خانواده تشکيل دادند و ما امروز رابطه خويشاوندي با مردم لهستان داريم.
وي ادامه داد: لهستان پس از فروپاشي اروپاي شرقي راه رشد خود را آغاز کرد و امروز ششمين اقتصاد اتحاديه اروپا محسوب مي شود و از لحاظ ميزان درآمدها يکي از کشورهايي است که سريع ترين رشد درآمدي را تجربه کرده است و به همين دليل نيز نگاه به اقتصاد لهستان جزو اهدافي است که ايران بايد به آن دسترسي پيدا کند.
شافعي افزود: در طول سال هاي گذشته، روابط دو کشور ادامه دار بود و شايد محدوديت ها در اين روابط کمتر اثر داشت. تا سال 2013 پس از سفر رئيس وقت اتاق بازرگاني به اين کشور، فصل نو در روابط تجاري کشور آغاز شد که نتايج آن سفرهاي متعدد تجار و همچنين هيات بزرگ تجاري هست که امروز مهمان ايران در اتاق بازرگاني هستند.
وي تصريح کرد: متاسفانه عليرغم روابط خوب سياسي و اجتماعي، روابط اقتصادي چندان پويايي را ميان دو کشور شاهد نبوده ايم و بايد در راستاي افزايش اين حجم تبادلات بيشتر تلاش کنيم.
رئيس اتاق بازرگاني با اشاره به تغيير رويکرد ديپلماتيک ايران، گفت: در وضعيت کنوني با اوضاع کاملا متفاوتي روبه رو هستيم که با استقرار دولت جديد با ديپلماسي جديد، رويکرد دولت بر تعامل سازنده با اقتصاد جهان متمرکز شده است و ايران در آستانه يک وضعيت جديد در دنيا است.
وي با اشاره به چرايي نبود تبادلات مناسب بين تجار دو کشور، افزود: يکي از دلايکي که تاکنون نتوانسته ايم سطح اقتصادي دو کشور را به سطحي مطلوب برسانيم، نبود آشنايي و شناخت کافي تجار از پتانسيل هاي يکديگر بوده و امروز به نظر مي رسد که شرايط جديدي براي شناخت تجار فراهم شده است.
شافعي اظهارکرد: تجار دو کشور مي توانند در زمنيه هاي نفت و گاز و پتروشيمي و داروهاي ويژه فعاليت هاي مناسب را انجام دهند و امروز اين فرصت براي تجار دو کشور فراهم شده است که اميدواريم لهستان و تجار دو کشور از اين فرصت ايجاد شده به نحو مطلوب بهترين بهره را ببرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن