تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول رئيس جمهور وارد مشهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۱۸ق.ظ)
معاون اول رئيس جمهور وارد مشهد شد موج- معاون اول رئيس‌جمهور که صبح امروز به منظور انجام سفري يک روزه عازم مشهد مقدس شده بود، وارد فرودگاه مشهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري دقايقي پيش در بدو ورود به فرودگاه مشهد مورد استقبال استاندار و اعضاي شوراي تأمين استان و مقامات محلي قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش از جمله برنامه‌هاي سفر يک‌روزه جهانگيري به مشهد بازديد و افتتاح پروژه ذخيره آب مشهد، بازديد هوايي از سد چهچهه، بازديد قره چيکان و آغاز آب گيري اين سد، ‌بازديد از سد دوستي و همچنين افتتاح و بازديد از سد بار است.
معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه سفر خود همچنين در شهرستان نيشابور سخنراني خواهد داشت و پس از آن با حضور در آستان قدس رضوي، حرم موسي‌الرضا (ع) امام هشتم شيعيان را زيارت خواهد کرد.
از ديگر برنامه‌هاي سفر يک‌روزه جهانگيري به مشهد حضور در نشست شوراي اداري استان و بازديد از بافت فرسوده اطراف حرم رضوي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن