تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشياي تاريخي برگه‌هاي شناسنامه کشورمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۸ب.ظ)
اشياي تاريخي برگه‌هاي شناسنامه کشورمان است موج - اشياي تاريخي همانند برگه‌هاي شناسنامه و هويت فرهنگي و تاريخي کشورمان است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست کاوش‌هاش شهر زيرزميني نوش آباد خواستار ادامه روند بازگردانده شدن اشياي تاريخي کشورمان شد و گفت: اشياي تاريخي و محوطه هاي تاريخي همانند شناسنامه ما هستند که بايد حفظ و حراست شوند.
زهرا ساروخاني با تاکيد بر اينکه اشياي تاريخي برگ‌هاي شناسنامه ما ايرانيان است، يادآور شد: بايد روزي فرا برسد که تمامي اين اشياء تاريخي در کشور جمع آوري شود تا تمامي زواياي تاريخ و فرهنگ کشورمان مورد شناسايي قرار گيرد.
وي ادامه داد: حتي يک قطعه سفال هم مي تواند بيانگر سير تحول و تطور فرهنگ و تمدن ايران باشد، اشياي تاريخي چغاميش که به کشور بازگردانده شد از نظر علمي بسيار مهم و جالب توجه است.
ساروخاني تصريح کرد: از جمله اشياء تاريخي بسيار مهمي که علاقه مند به بازگردانده شدن آنها هستم، محراب زرين فام مسجد ميرعماد کاشان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن