تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي کشتارگاه غير مجاز و غير قانوني در ري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۴۲ب.ظ)
تعطيلي کشتارگاه غير مجاز و غير قانوني در ري موج -جستجوهاي پرسنل اداره نظارت بر بهداشت عمومي اداره دامپزشکي شهرستان ري در راستاي وصول گزارشهايي مبني بر وجود لاشه هاي کشتار شده غير مجاز در بازار محصولات خام دامي اين شهرستان به گاراژ حبيبي واقع در خيابان ورامين و کنار پل عبدالرحمن صوفي رازي ختم شد.
به گزارش خبرگزاري موج،طي اين بازرسي کليه ادوات لازم براي کشتار غير مجاز شامل کارد و ساطور، چنگک آويز لاشه ، پمپ باد مخصوص باد کردن پوست و دوش جهت شستشوي لاشه ، لباس کار و همچنين تعدادي دام زنده در محل اين کشتارگاه غيرقانوني که به لحاظ کثرت تعداد دام کشتار شده و بوي تعفن که در محيط پراکنده مي نمود موجبات شکايت ساکنين را فراهم آورده بود کشف و ضبط شد.
همچنين در اين کاراژ علاوه بر انجام کشتار غيربهداشتي و غير مجاز نسبت به جعل مدارک کشتار به نام يکي از کشتارگاههاي شهر ري اقدام مي شد که کليه ليبل هاي جعل شده و همچنين لوازم و ادوات جعل شامل رايانه ، پرينتر و کاغذهاي مخصوص ليبل ضمن صورتجلسه نمودن تحويل مقامات قضايي حاضر در محل شد.
از سوي ديگر اين مرکز ضمن رهاسازي فضولات و خونابه به سيستم فاضلاب عمومي وضعيت غيربهداشتي اسف باري را براي منطقه رقم زده بود که به منظور رفع اين مشکل در زمينه تجمع جوندگان موزي و حيوانات ولگرد با اداره محيط زيست شهرستان ري هماهنگي هاي لازمه به عمل آمد.
همچنين کليه متخلفين ضمن تشکيل پرونده در اجراي ماده 688 قانون و مواد 46 و 47 و ماده 523 قانون مجازات به لحاظ تهديد عليه بهداشت عمومي با کشتار قاچاق دام و عرضه گوشت غير بهداشتي و دفع غيربهداشتي فضولات دام به لحاظ آلودگي زيست محيطي و تعدد جرم و نيز جعل و تزوير به لحاظ استفاده غيرقانوني از ليبل بر روي لاشه هاي استحصالي تحت پيگرد قانوني قرار گرفتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن