تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سپاهان پیشنهاد دارم / آرزویم حضور در تیم های اروپایی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گلر تیم ملی دانش آموزان ایران در گفت و گو با پانا: از سپاهان پیشنهاد دارم / آرزویم حضور در تیم های اروپایی است خبرگزاری پانا: گلر 17 ساله تیم ملی ایران الگوی خودش را پدیده دروزاه بانی این فصل فوتبال ایران می داند و از پیشنهادهای بزرگ صحبت می کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 10:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا - استان چهارمحال و بختیاری - علی ملائی نوجوان 17 ساله منطقه میانكوه از دهستان هلیساد استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دروازه بان به تیم ملی جوانان دانش آموزی انتخابی كشور دعوت شد. در همین راستا خبرنگار پانا به گفت و گو با این فوتبالیست استان پرداخته است. فوتبال را از چند سالگی آغاز كردید؟
از دوران بچگی علاقه فراوانی به فوتبال داشتم و در همان سنین كودكی فوتبال را دنبال می كردم. در چه تیم هائی بازی كردی؟
در تیم شهدای اردل و پارسه هلیساد بازی كردم كه تیم شهدای اردل قهرمان جوانان استان و تیم پارسه هلیساد قهرمان بزرگسالان استان می باشد. فوتبال را در كجا تمرین می كنید؟
در منطقه میانكوه متاسفانه زمین فوتبال و امكانات رفاهی ورزشی وجود ندارد و ما فوتبال را در زمین خاكی تمرین می كنیم. مربیان شما چه كسانی بودند؟
آقایان مجتبی بهادران، راشد بهرامی والله داد ملائی و رضا ملائی كه پدر من هستند از مربیان من در رشته ورزشی فوتبال بودند كه از همین جا از آنها تشكر می كنم. از استان چهارمحال و بختیاری غیر از شما چه كسی به تیم ملی فوتبال جوانان دانش آموزی كشور دعوت شده است؟
سید یاسین حسینی از شهرستان لردگان مشوقان شما چه كسانی بودند؟
پدر و مادرم،بازیكنان پارسه و زاگرس نشینان هلیساد و مردم میانكوه و هلیساد مشوق اصلی من در فوتبال بودند. فوتبال و ورزش لطمه ای به درس شما نزده است؟
من درس و فوتبال را در كنار هم ادامه می دهم ،نه تنها ورزش لطمه ای به درس نمی زند بلكه باعث سلامتی و نشاط و شادابی می شود. آیا تا كنون به تیم های خارج از استان دعوت شده اید؟
بله،تیم سپاهان اصفهان،فولاد ماهان و پتروشیمی بندر امام تیم هائی بودند كه برای بازی دعوت شدم ولی متاسفانه بخاطر نداشتن مسكن در این شهرها نتوانستم در این تیم ها حضور داشته باشم. توصیه شما برای هم سن و سالهایتان كه می خواهند فوتبال را دنبال كنند چیست؟
توصیه من برای كسانی كه به فوتبال علاقه دارند این است كه تمرین زیادی داشته باشند و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش و پشتكار داشت. الگوهای شما چه كسانی هستند؟
علیرضا بیرانوند در تیم نفت تهران و كورتوا دروازه بان تیم چلسی انگلیس الگوی ورزشی من هستند. بزرگترین آرزوت چیه؟
كه در تیم های ملی و در تیم های باشگاهی اروپائی بازی كنم. بهترین خاطره شما از فوتبال چیست؟
دعوت به تیم ملی فوتبال جوانان زیر 18 سال دانش آموزی در ادامه این گزارش گفت و گوئی با پدر علی ملائی كه مربی تیم فوتبال زاگرس نشینان هلیساد و سرپرست تیم پارسه هلیساد( قهرمان لیگ برتر استان چهارمحال و بختیاری) ،انجام دادیم. چند سال است كه در رشته فوتبال فعالیت می كنید؟
بیشتر از 20 سال است كه در رشته ورزشی فوتبال فعالیت می كنم. در چه تیم هائی فوتبال یازی كردید؟
در همان تیم های محلی منطقه میانكوه فوتبال بازی می كردم. چند سال است كه كار مربیگری را انجام می دهید؟
15 سال است كه كار مربیگری را انجام میدهم و دارای مدرك مربیگریD استعدادیابی می باشم. موفقیت هائی كه كسب كردید كدامند؟
در سال 88 به عنوان بهترین سرپرست آموزشگاهی استان،مقام سوم جوانان استان با تیم شهید كاووسی میانكوه، مقام اول هیات های روستائی و عشایری در رشته فوتسال،نائب قهرمانی مسابقات زیرگروه استان با منتخب هلیساد، مقام اول با تیم پارسه هلیساد در لیگ دسته یك استان و مقام نائب قهرمانی با زاگرس نشینان هلیساد در دسته 2 استان و چندین مقام قهرمانی در شهرستان اردل را كسب كردم. مربیگری چه تیم هائی را برعهده داشتید؟
تیم پارسه هلیساد،زاگرس نشینان هلیساد،شهید كاووسی میانكوه،جوانان و نوجوانان میانكوه،مدتی در تیم سپاهان استعدادیاب بودم و تاكنون بازیكنانی از جمله رضا صفری،محمد رئوف غلامی ،وحید ابوالحسنی را با كمك دوست عزیزم و مربی با اخلاق فوتبال مجتبی بهادران تحویل باشگاه سپاهان دادیم. بهترین خاطره شما از فوتبال چه بوده است؟
دعوت پسرم به تیم ملی فوتبال جوانان دانش آموزی كشور بهترین خاطره من از فوتبال می باشد. مشكلاتی كه شما در زمینه فوتبال داشتید؟
منطقه میانكوه با داشتن 30 هزار نفر جمعیت، متاسفانه زمین چمن و امكانات رفاهی ندارد،این در حالی است كه در این منطقه استعدادهای فراوانی وجود دارد كه به دلیل نبود امكانات در این منطقه استعدادها شكوفا نمی شود،از مسئولان درخواست داریم كه برای تامین امكانات و رفع مشكلات ورزشكاران این منطقه همكاری و مساعدت لازم را داشته باشند. رضا ملائی در پایان از سید هاشم زمانیان و همكاران آنها در گروه تربیت بدنی استان،آموزش و پرورش و كارشناس تربیت بدنی منطقه میانكوه،دبیرستان فردوسی سرمازه ،تیم شهدای اردل،جامعه ورزشی منطقه میانكوه،هیات فوتبال استان و شهرستان و آقای مجتبی بهادران كه در شكوفائی استعداد فرزندم نقش بسزائی داشته تشكر كرد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن