تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805499036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میثاقیان: اشتباهات داوری به ما ضربه زد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
میثاقیان: اشتباهات داوری به ما ضربه زد




سرمربی مس کرمان گفت: همیشه لطف خدا شامل حال من بوده و در بازی‌های پلی‌آف شانس دارم.





خبرگزاری تسنیم: اکبر میثاقیان در خصوص دیدار پلی آف مس کرمان و مس رفسنجان گفت: زمانی که ما در رتبه یازدهم جدول بودیم به همه از جمله بازیکنانم می‌گفتم که لیگ برتری خواهیم شد اما همه می‌گفتند «اکبر» بر چه مبنایی این حرف را می‌زند. من به تیمم و پتانسیل بازیکنان خود اعتقاد داشته و دارم. باید بگویم برای لیگ برتری شدن تا اینجای کار فقط 20 درصد راه را رفته‌ایم و 80 درصد آن باقی مانده است.

وی افزود: بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم و درست است که هم‌خانواده هستیم اما رقابت این حرف‌ها سرش نمی‌شود و امیدوارم هر تیمی که حقش است صعود کند. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی و صعود به مرحله بعد دارند.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود به مرحله بعد دوست دارید به مصاف کدام تیم لیگ برتری در پلی آف بروید، اظهار داشت: در حال حاضر ما فقط به دو بازی رفت و برگشت که مقابل مس رفسنجان داریم فکر می‌کنیم . بازی رفت ما در زمین آنها است و همه سعی خود را می‌کنیم تا حداقل بازنده نباشیم و در بازی برگشت هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کار را یکسره کنیم. در چنین شرایطی اصلا به اینکه در مرحله بعد باید با کدام تیم لیگ برتری بازی کنیم فکر نمی‌کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود میثاقیان متخصص آوردن تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر است، گفت: همیشه لطف خدا شامل حال من بوده و در بازی‌های پلی‌آف شانس دارم. چه زمانی که سرمربی ابومسلم بودم و چه در زمانی که سرمربی آلومینیوم، راه آهن و یا پدیده بودم، با لطف و کمک خدا توانسته‌ام این تیم‌ها را به لیگ برتر بیاورم.

میثاقیان در خصوص اینکه با توجه به مقررات حضور تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر شاید فولاد نوین نتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند و بر این اساس مس کرمان به طور مستقیم لیگ برتری می‌شود، گفت: من با مسائل حقوقی آشنایی ندارم و قطعا مسئولان سازمان لیگ در این خصوص می‌دانند که چه باید انجام دهند و بهترین تصمیم را می‌گیرند اما ما به این مسائل کاری نداریم و فقط تمرکز خود را روی دو بازی پلی آف که در این مرحله داریم، قرار داده‌ایم.

  وی در مورد مبحث ناپاکی‌هایی که این روزها در مورد لیگ آزادگان مطرح شده و حتی برخی‌ها تیم مس کرمان را در این خصوص هدف قرار داده‌اند، تاکید کرد: با توجه به نظارت‌هایی که سازمان لیگ، رسانه‌ها، تلویزیون و به ویژه برنامه لیگ یک روی این رقابت‌ها داشته، تخلفات در این فصل نسبت به فصل‌های قبل کمتر شده و به حداقل رسیده و صعود مستقیم تیم‌هایی همچون سیاه جامگان و فولاد نوین گواه بر این موضوع است .

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: در خصوص تیم ما نیز فیلم تمام بازی‌ها موجود است و نشان می‌دهد که در برخی از بازی‌هایی که برای ما اهمیت زیادی داشت اشتباهات داوری به ما ضربه زده است. ضمن اینکه با سعی تلاش و کوشش بچه‌ها توانستیم از رتبه یازدهم خود را به رتبه دوم رسانده و جواز حضور در بازی پلی آف را بدست آوریم.






تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن