تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809312082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرساختگی کتک خوردن 4دانشجو،ننگ حمله به علی مطهری را پاک نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خبرساختگی کتک خوردن 4دانشجو،ننگ حمله به علی مطهری را پاک نمی کند استان‌ها > فارس - مهدی بذرافکن

دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان اواسط هفته گذشته به شیراز سفر کرد. سفری که به خوبی و طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام شد؛جعیت گسترده ای از رییس جمهور استقبال کردند و به گواه تصاویر، شاه چراغ-محل سخنرانی و دیدار رییس جمهور با مردم- لبریز از جمعیت بود.
البته که این سفر نقاط ضعفی هم داشت مانند آنچه برخی رسانه های خبری منتشر کردند-فیلمی که چند دانش آموز در آن عنوان می کنند مدرسه هایشان تعطیل شده و آنها به اجبار و تهدید کسر نمره انضباطی به استقبال رییس جمهور رفته اند- مساله ای که البته در آن بزرگنمایی هم شد هرچند به گفته یک منبع آگاه در دولت:" به مدارس و دبیرستانها بخشنامه شده بود که به هیچ وجه برای استقبال از رییس جمهور مدارس را تعطیل نکنند."
خارج از این ماجراها ظاهرا برخی گروه های مشخص و تندرو از قبل برنامه ریزی کرده بودند که سفر رییس جمهوربه شیراز را تا آنجایی که بتوانند به حاشیه بکشانند.
مساله ای که خوشبختانه در انجام آن تا حد زیادی ناموفق بودند و هر آن چه بود با تدبیر همراهان رییس جمهور و نیروهای انتظامی به سرانجام مورد نظر آنان نرسید.
با این وجود اما این افراد به باور خود توانستند "جنجالک" هایی هرچند بی اثر ایجاد کنند و حتی به وسیله این جنجالک ها پای پرونده حمله به مطهری در شیراز را هم به وسط بکشند.
ماجرا از حدود سه ساعت پس از سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم شیراز در شاه چراغ(ع) آغاز شد.
برخی سایتهایی که در دولت حسن روحانی ساز مخالف کوک کرده اند با خبری که خود آن را داغ می پنداشتند از حمله محافظان رییس جمهوری به برخی دانشجویانی که خواستار انتشار فکت شیت شده بودند خبر دادند.
به این عنوانها توجه کنید:
*ضرب و شتم دانشجویان در جریان سفر حسن روحانی به شیراز+تصاویر
*فیلم:حمله تاسف بار همراهان رییس جهور به دانشجویان
*همراهان دولت روحانی دانشجویان را کتک زدند+عکس و فیلم
و....
نکته جالب اما اینجاست که در هیچ کدام از این عکسها و فیلم های منتشر شده خبری از کتک کاری و ضرب و شتم نیست.
به عنوان مثال در یکی از این فیلمها یک جمع کوچک حدودا 20 نفره مشاهده می شوند که در مسیر استقبال مردم از رییس جمهور قرار گرفته اند،این گروه که گفته می شود دانشجو هستند کاغذ نوشته هایی با مضمون انتشار فکت شیت ایرانی و مخالفت با مذاکرات هسته ای در دست دارند.
این گروه کوچک ظاهرا در حال شعار دادن هم هستند هرچند که صدایشان در میان جمعیت زیادی که برای استقبال از رییس جمهور حضور دارند شنیده نمی شود، با این حال خودرو رییس جمهور که در آن "روحانی" مشغول پاسخ به ابراز احساسات مردم است سر می رسد.
تعداد زیاد مردمی که خودرو رییس جمهور را همراهی می کنند آن قدر زیاد است که این گروه کوچک به محض رسیدن آنها مجبور می شوند از جلو خودرو کنار بروند؛ باور کنید این ماجرا همین بوده و فیلمش هم در فضای مجازی موجود است و با یک جستجوی ساده در دسترس.
اما در فیلمی دیگر- که با انتشار آن در برخی سایتهای خبری مخالف دولت تبلیغ زیادی مبنی بر کتک خوردن دانشجویان حین سفر رییس جمهور به شیراز روی آن انجام شده- تصاویری پخش می شود که مربوط به یکی از خیابانهای فرعی منتهی به حرم شاه چراغ(ع ) است.
در این فیلم که البته خیلی هم واضح نیست ظاهراجریان مربوط به بعد از یک درگیری است که در آن یکی دو نفر می گویند از طرف طرفداران یا همراهان روحانی کتک خورده اند.
با توجه به این که حادثه مورد ادعای مطرح شده در یکی از خیابانهای فرعی اطراف حرم روی داده طبیعتا اگر درگیری بوده از جانب همراهان یا محافظان رییس جمهور نبوده چون همراهان و محافظان ویزه رییس دولت همواره در چند متری او هستند نه چند کیلومتری!
بر فرض این که این فیلم درست باشد به نظر می رسد در جریان سفر بالاترین مقام دولت به شهری مانند شیراز وقوع چنین درگیری های کوچکی بین مخالفین و موافقین سیاست های دولت امری طبیعی باشد یعنی مثلا دو گروه دانشجوی مخالف و موافق رییس جمهور با هم درگیر شوند این چه ربطی به رییس جمهور و همراهانش دارد؟
درباره عکسهای مورد ادعای درگیری که باید گفت وقعا هیچ چیز خاصی در آنها نیست که نشان از کتک خوردن افرادی باشد.
در بعضی عکسها افراد معترض-که دانشجو نامیده شده اند- با کاغذ نوشته ها و مقوا نوشته هایی با همان مضمون فکت شیت ایرانی دیده می شوند و تنها در یکی دو عکس یکی دو جوان همان کاغذها و مقوا نوشت ها را در دست دارند در حالی که کاغذها و مقواها پاره شده اند. و لابد منظورشان این است که پاره شدن این مقواها توسط همراهان رییس جمهور انجام شده و کسانی که آن کاغذ و مقواها را به دست داشته اند کتک خورده اند!
به بیانی دیگر تنها سند کتک خوردن این افراد همین کاغذپاره هاست و نه چیز دیگری!
نکته جالب تر اما اینجاست که برخی می خواهند از این نمایش ساختگی نهایت سوء استفاده را انجام دهند. همانانی که مدعی کتک خوردن دانشجویان به وسیله همراهان و محافظان رییس جمهور هستند. ماجرایی که اصلا از طرف یک مقام مسوول در روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری تکذیب شد.
گروه ذکر شده قصد دارند ماجرای حمله به مطهری در شیراز را با حمله همراهان رییس جهور به دانشجویان مقایسه کنند و خواستار برخورد با کسانی شوند که مسبب بروز این حادثه بوده اند؛ حادثه ای که همانگونه که ذکر آن رفت اصلا اتفاق نیفتاده که شامل جریان سازی های بعدی شود.     1717

کلید واژه ها: استان فارس - سفرهای استانی دولت -




یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 08:46:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن