تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم حامی نقد سازنده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح كرد: دولت یازدهم حامی نقد سازنده است خبرگزاری پانا:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت یازدهم، حامی نقد سازنده بوده و این عقیده در استان نیز مورد تأكید قرار گرفته است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 08:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،قاسم سلیمانی دشتكی در نشست با هیئت رئیسه خانه مطبوعات و خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: نقد منصفانه، باعث رفع عیب‌ها و كاستی‌ها شده و در همین راستا تمامی مسئولان نیز موظف به حمایت از نقدهای سازنده هستند.
وی افزود: قانون‌مداری، عقل‌محوری، عرف و اخلاق، زیربنای نقد سازنده است.
سلیمانی دشتكی تصریح كرد: رسانه‌ها، دغدغه نقد سازنده و منصفانه داشته باشند و هر جا كوتاهی یا كاستی دیدند، آن را به مسئولان متذكر شوند.
استاندار چهارمحال و بختیاری پرهیز از كلی‌گویی را ضروری دانست و گفت: خدمات دولت یازدهم نیز نادیده گرفته نشود و اگر جایی نیز كار ایراد دارد، این ایرادات در فضای نقد سازنده و منصفانه به مردم اطلاع رسانی شود.
وی خاطرنشان كرد: سال ۱۳۹۴ كه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بنام "دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی"، نامگذاری شده، بهترین فرصت برای ارتباط دو سویه بوده و رسانه‌ها در تحقق این همدلی و هم‌زبانی، نقش مهمی برعهده دارند.
سلیمانی دشتكی اظهار داشت: با كار جمعی و گروهی، باید به سمت آبادانی و خدمت رسانی به مردم گام برداشت و مسئولان نیز باید در همین زمینه، ارتباط خود با رسانه‌ها را تقویت كرده و آن را افزایش دهند.
وی به تلاش‌های دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه كرد: دولت تدبیر و امید، در بخش تأمین آب آشامیدنی روستاها و شهرها، راهسازی و زیرساخت‌های جاده‌ای، افزایش زیرساخت‌های كشاورزی به واسطه تقویت و توسعه آبیاری نوین و موافقت با ایجاد راه‌آهن در استان، گام‌های بلندی برداشته و این حركت بزرگ، از سوی رسانه‌ها برای مردم بازگو شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بیان داشت: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان، در تحقق و همدلی بین خبرنگاران برنامه‌ریزی كند.
وی اظهار كرد: خانه مطبوعات و خبرنگاران، باید پیگیر مطالبات خبرنگاران و مطبوعات از دستگاه‌های اجرایی باشد.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: دستگاه‌های اجرایی موظفند تا نسبت به پرداخت مطالبات نشریات اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممكن انجام دهند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن