تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمانی تبریز با فوتبال پاک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قهرمانی تبریز با فوتبال پاک
تساوی گسترش فوتبال تبریز مقابل تراکتورسازی نتیجه‌ای تقریبا عجیب برای اکثر هواداران تراکتورسازی است.

به گزارش "ورزش سه"، آنها که به امید پیروزی ساده تیم‌شان در این بازی حساس، حضور چندان چشمگیری در ورزشگاه یادگار نداشتند، حالا نگران از دست رفتن قهرمانی هستند. تراکتور که پیش از این مسابقه برتری خوبی در جدول رده‌بندی داشت، حالا با نفت هم‌امتیاز است و سپاهان نیز با یک امتیاز اختلاف پشت سر دو صدرنشین ۵۴ امتیازی لیگ برتر است.

اما موضوع مهم این است که تراکتور کماکان صدرنشین و شانس اول قهرمانی است و در صورت کسب دو پیروزی در دو بازی آینده، حتما قهرمان لیگ برتر خواهد شد. به خصوص که از نظر تفاضل گل، شرایط این تیم به شدت از نفت تهران بهتر است. در نهایت با وجود تساوی مقابل گسترش، شرایط برای تراکتورسازی تغییر نکرده و آنها باید بازی‌های حساس دو هفته آخر را با موفقیت پشت‌سر بگذارند.

اما اتفاق مهم، آغاز انتقادات بی‌سابقه از تیم گسترش فولاد است که بنابر آنچه که خبرنگار ما از تبریز می‌گوید از سوی برخی مخالفان سازماندهی شده تا تمرکز تراکتور در دو هفته آخر لیگ را به هم بزند. تراکتوری‌ها که این هفته درگیر یک مسابقه آسیایی هم هستند، باید با نهایت تمرکز به دیدار استقلال در هفته ۲۹ لیگ بروند و این مساله با توجه به بنیه نه چندان قدرتمند این تیم از نظر بازیکن، به شرطی مقدور است که آنها در سراسر هفته آینده هیچ دغدغه‌ای جز بازی با استقلال نداشته باشند و بنابراین طرح موضوعاتی از این دست، تنها مانع از کسب اولین قهرمانی توسط تیم تونی‌اولیویرا خواهد شد.

نکته جالب درمورد دربی تبریز این است که حتی با وجود اینکه گسترش می‌توانست با وادادن مقابل برادر بزرگ، برای خود محبوبیتی کسب کند (اگرچه این تیم در کورس سقوط است، اما حتی با شکست در بازی روز گذشته احتمال سقوطش کم بود)، مردانه مقابل تراکتور ظاهر شد و به تیم اصلی شهر باج نداد. این همان چیزی است که ما از تبریزی‌ها انتظار داشتیم و البته همین هم شد.

حالا تراکتورسازی که در بازی دیروز از فرم مناسب به دور بود، این فرصت را دارد تا یکی از پاک‌ترین قهرمانی‌های فوتبال ایران را به دست بیاورد. به یاد داشته باشیم که تراکتوری‌ها هم هرگز در پی جلب‌نظر حریفی که روابط حسنه‌ای با آن دارند نبودند و این چیزی است که فوتبال ما مثل نان شب به آن احتیاج دارد. امیدواریم سایر تیم‌های لیگ در هفته‌های پایانی روش دو تیم تبریزی را سرمشق خود قرار بدهند. چیزی که به آن می‌گویند: بازی جوانمردانه. همین و بس.


12:54 1394/02/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن