تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814581122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی های همراه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: Trial Extreme 4
پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone
نسخه چهارم از مجموعه بازیهای موتورسواری فوق العاده زیبا و پرطرفدار کمپانی Deemedya.عنوان Trial Xtreme 4 بی شک بهترین و محبوب ترین بازی موتورسواری برای دستگاه های همراه است که با آن می توانید یک بازی موتور سواری کاملا متفاوت را تجربه کنید، به گونه ای که در آن باید با حرکات بسیار طبیعی راننده موتور که هدایت آن در دستان شماست مراحل را به اتمام برسانید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بیش از صد مکان و محیط مختلف و متنوع برای انجام مسابقات هیجان انگیز و رقابت سخت با دوستان وجود دارد که شما باید با دقت فراوان کنترل وسیله خود را نگه دارید تا از افتادن در آب های کنار جاده و برخورد به موانع مسیر بگذرد. مسابقات مختلف را پشت سر بگذارید تا مهارت خود را در زمینه انجام مسابقات نفس گیر خیابانی به رخ همگان بکشید! در نسخه ی چهارم با پیشرفت های زیادی مواجه هستیم و آن را به همه کاربران سراسر جهان پیشنهاد می دهیم!

WWE 2K
پلتفرم: Android / iOS
تمامی شخصیت های معروف کشتی کج از سال ۲۰۱۴ تا کنون در این بازی گرد هم آمده اند تا بهترین بازی کشتی کج را تجربه کنید! در این بازی تمامی شخصیت های معروف به صورت کاملا واقعی و بدون هیچ کم و کاستی طراحی شده اند و شما در ان در نقش شخصیت های معروف به انجام مسابقات مهیج کشتی کج می پردازید! اگر به بازی های کشتی کج علاقه دارید تحت هیچ شرایطی بازی WWE 2K را از دست ندهید! گرافیک خیره کننده اچ دی، کنترلرهای لسمی عالی، صداگذاری واقعا مهیج، طراحی منحصر به فرد شخصیت ها و … همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی کشنی کج اندرویدی را تجربه کنید.

Table Tennis Touch
پلتفرم: Android / iOS
در این بازی شما به بازی کردن تنیس روی میز مشغول می شود، انواع راکت ها با قدرت های متقاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و غیره وجود دارند که باعث می شوند برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید! بله… حالت های مختلف بازی به شما این امکان را می دهند که به دلخواه یک مورد را انتخاب و ساعت ها به گوشی میخکوب شوید. شاید باور نکنید که این بازی در دنیای بازی های موبایل غوغایی به پا کرده است و همه رسانه ها و سایت های مختلف از ان به عنوان بهترین بازی تنیس روی میز یاد کرده اند!

Frontline Commando: WW2
پلتفرم: iOS / Android
“تمام مهارت خود را به کار بگیرید و با قدرت در مقابل دشمنان بایستید! شما به عنوان شخصیت اصلی انواع تفنگ‌ها را به دست می گیرید و برای شکست مزدوران راه خود را ادامه می‌دهید!” بله.. در این بازی شما در نقش تکاور خط مقدم جنگ جهانی دوم به ایفای نقش می پردازید با در دست گرفتن انواع سلاح های قدرتمند باید دشمنان را از بین ببرید و ماموریت های محول شده به شما را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.
برخی از ویژگی های بازی تفنگی FC: WW2 اندروید :
"تکمیل کردن و پشت سر گذاشتن ماموریت های خطرناک"
"استفاده از سلاح های قدرتمند برای از بین بردن دشمنان"
"شروع نبرد در میدان های جنگ بلژیک، ایتالیا، آلمان و غیره"
"جنگ و مبارزه در انواع مکان ها و محیط های مختلف و متنوع"
"ماموریت های نفس گیر برای از بین بردن تجهیزات دشمن"
"گرافیک HD و صداگذاری مهیج و کنترلرهای لمسی مناسب"

First Touch Soccer 2015
پلتفرم: Android / iOS
این بازی شما را به هدایت تیم های مورد علاقه ی خود دعوت می کند به گونه ای که در آن شما در نقش مدیر هستید و می بایست که با ثبت قراردادها و مذاکره ها و انتخاب ورزشگاه اختصاصی به انجام مسابقه های فوتبال بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انیمیشن ها و بازیکنان به طور عالی و واقعی طراحی شده اند و اگر از طرفداران بازی های فوتبال هستید تحت هیچ شرایطی First Touch Soccer 2015 را از دست ندهید. امکان تشکیل یک تیم، انتخاب استادیوم، انتخاب بازیکنان، شرکت در مسابقه ها و … از وظیفه های شما در بازیست، ناگفته نماند که این بازی ترکیبی از دو سبک مدیریتی و شرکت در مسابقات است و بدون شک شما دوستدار بازی های ورزشی را مجذوب خودش خواهد نمود.





3 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن