تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816449070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم يمن زير بار خباثت هاي آل سعود در بدترين شرايط به سر مي برند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۸ب.ظ)
آيت الله دري نجف آبادي اظهارکرد: مردم يمن زير بار خباثت هاي آل سعود در بدترين شرايط به سر مي برند موج - آيت الله دري نجف آبادي اظهارکرد: خباثت هاي آل سعود به حدي زياد شده که حتي اجازه ارسال دارو و کمک هاي درماني را هم از مسلمانان يمني سلب کرده و مردم مظلوم و کودکان بي پناه يمن زير بمباران و آتش گلوله در بدترين شرايط به سر مي برند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در جمع نمازگزاران جمعه در مصلي بيت المقدس اراک افزود: خباثت هاي آل سعود به حدي زياد شده که حتي اجازه ارسال دارو و کمک هاي درماني را هم از مسلمانان يمني سلب کرده و مردم مظلوم و کودکان بي پناه يمن زير بمباران و آتش گلوله در بدترين شرايط به سر مي برند.
وي با تبريک ولادت حضرت علي (ع) و روزهاي پدر ، معلم، کارگر، شوراها و خليج فارس گفت: اين درحالي است که کشورهاي عربي منطقه، شوراي همکاري خليج فارس، سازمان ملل متحد و شوراي امنيت در مقابل اين همه جنايت و نسل کشي سکوت کرده است.
خطيب جمعه اراک خطاب به اعضاي تيم مذاکره کننده ايران نيز گفت: با توکل بر خدا، لغو تحريم ها به طور قاطع و يک جا در دستور کار اين تيم قرار گيرد و اگر طرف مقابل بخواهد بازي دربياورد هيچ تعهدي از سوي جمهوري اسلامي ايران پذيرفته نيست.
آيت الله دري نجف آبادي در فراز ديگري از خطبه ها اظهار کرد: در عمليات اورهال ( تعميرات اساسي) پالايشگاه اراک دو سه نفر دچار گاز گرفتگي شدند و مسوولان اين مجتمع و استان بلافاصله به حال آنان رسيدگي کردند ولي اينکه عده اي با بزرگ نمايي حوادث و سياه نمايي مشکلات و کشور، در سال همدلي و همزباني دولت و ملت به دست دشمنان سوژه مي دهند، کاري بس ناجوانمردانه است.
وي گفت: بسياري از افراد در خانه ها بخاطر مسموميت ناشي از گازگرفتگي جان خود را از دست مي دهند و کسي هم سر و صدا راه نمي اندازد، اما در يک مجتمع عظيم پالايشگاهي که نقش زيادي در تامين فرآورده هاي نفتي و بنزين کشور دارد، حين عمليات اورهال يک اتفاق افتاده و چند نفر دچار حادثه شده اند، نشريات داخلي نبايد آب به آسياب دشمنان بريزند.
آيت الله دري نجف آبادي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مطهري و تبريک روزمعلم افزود: طرح تحول نظام آموزش و پرورش يک هزار و 350 ميليارد تومان بار مالي داشته است و با اينکه بودجه آموزش و پرورش 110 درصد افزايش يافته است، اما تامين اين بودجه به سبب کاهش قيمت نفت مشکل است و ملت بايد تا تحقق اجراي اين طرح ها صبوري کنند.
وي هفته کار و کارگر را نيز به کارگران زحمت کش و پرتلاش تبريک گفت و افزود: کار و کارگر ستون فقرات جامعه است و همه کارگران و مديران کارخانه ها بايد تلاش کنند بهره وري کار بالا برود چرا که کارگران زيربناي اقتصاد مقاومتي هستند.
آيت الله دري نجف آبادي اظهارکرد: استان مرکزي سه برابر وضع موجود ظرفيت کارکردن دارد و مسوولان آموزش فني و حرفه اي با همکاري مديران کارخانه ها ، با ارائه آموزش هاي مهارتي ، نيروهاي کار اين استان را هرچه کارآمد و فعال تر کرده تا بهره وري کار بالا برود و توليدات آنها علاوه بر تامين نيازهاي داخل ، قابل رقابت با محصولات خارجي باشد.
مشاور مديرکل آموزش و پرورش استان مرکزي نيز به عنوان سخنران پيش از خطبه ها گفت: شمار معلمان اين استان در دوران دفاع مقدس هفت هزار نفر بود که سه هزار و 500 نفر آنان با حضور در جبهه ها با دلاورمردي و سلحشوري خود مقابل دشمن سرتاپا مسلح ايستادگي کردند و 181 نفر آنان به فيض شهادت نائل آمدند.
علي حمزه لوييان افزود: در سايه تعاليم اين معلمان انقلابي و مبارز شمار زيادي از دانش آموزان استان مرکزي به جبهه ها شتافتند و 950 نفر آنان نيز شربت شهادت را نوشيدند.
وي گفت: هم اکنون حدود 16 هزار معلم و 240 هزار دانش آموز در استان مرکزي مشغول فعاليتند و مساعي آموزش و پرورش ارتقاي سطح علمي دانش آموزان و سطح مادي و حقوقي مجموعه فرهنگيان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن