تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق افزایش ۱۰ درصدی اشتغال خانگی در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: غریوی اعلام کرد:
تحقق افزایش ۱۰ درصدی اشتغال خانگی در زنجان

اشتغال خانگی


شناسهٔ خبر: 2565424 - پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
استانها > زنجان

زنجان- مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان، تحقق افزایش ۱۰ درصدی اشتغال خانگی در استان زنجان را مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم در سالجاری باید بیشتر شود. به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به وضعیت بنگاههای اقتصادی استان زنجان طی سال گذشته اشاره کردو افزود : تعداد طرحها در این حوزه ۱۸ طرح بوده است.

وی به توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کردو اظهار داشت : مشاغل خانگی اگر تسهیلات لازم را داشته باشند می توانند به خوبی توسعه پیدا کنند.مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، به آخرین وضعیت اعتبارت مشاغل خانگی طی سال  گذشته اشاره کرد وگفت:اعتبارات تخصیص یافته  ۴۴میلیارد ریال  بود که در این میان تعداد ۴۹طرح با  ۶درصد اعتبارات تخصیصی در استان محقق شده است.غریوی به برنامه سالجاری این اداره اشاره کردو افزود: تعیین فعالیتهای اولویت دار با معرفی به بانکها ، بررسی مستمر طرحهای اشتغالزایی، شناسایی طرحهای پشتیبان مشاغل خانگی و احصا وپیگیری بنگاههای اقتصادی از مهمترین برنامه های این اداره است. وی تصریح کرد: این اداره از ظرفیت بخش خصوصی هم برای توسعه تولید و اشتغال استفاده خواهد کرد که این امر هم در اولویت قرار دارد.مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان، بر توسعه مشاغل خانگی اشاره کردو افزود: توجه به این مسئله مهم باعث ایجاد اشتغال شده و توسعه اقتصادی استان را به دنبال دارد و امسال محورهای لازم  تدوین شده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن