تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون خدمات ایثارگری اجرایی می شود/صندوق آرا نعمت بزرگی است/حضور بر آرامگاه حافظ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قانون خدمات ایثارگری اجرایی می شود/صندوق آرا نعمت بزرگی است/حضور بر آرامگاه حافظ


رئیس جمهور که در سفر استانی هیئت دولت به استان فارس رفته است، گفت: در زمینه حل مشکلات ایثارگران گام های خوبی برداشته شده است و قانون خدمات ایثارگری به زودی اجرایی می شود. آقای روحانی همچنین از آرامگاه حافظ بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای روحانی در دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان فارس با بیان اینکه دعای یک خانواده ایثارگر می تواند دولتی را احیا و زنده کند، افزود: در برابر ایثارگران جامعه شرمنده ایم و تلاش می کنیم گام هایی را برای آنها برداریم، چرا که رزمندگان و ایثارگران ما همواره عزت آفرین بوده و هستند.
رئیس دولت یازدهم با اشاره به ظرفیت های فراوان استان فارس گفت: فارس به لحاظ قدمت تمدنی علمی و فرهنگی دارد و استانی بسیار مهم از نظر دفاع از کشور و ایثارگری است.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دیار، دیار عالم خیز و نخبه پروری است، به نقش پررنگ عالم بزرگ «میرزای شیرازی» از علمای خطه فارس و تاثیر فتواهای این عالم بزرگ در تحولات منطقه پرداخت.
روحانی از نقش سعدی و حافظ در فرهنگ و تمدن و ادب ایران یاد کرد و گفت: قسمت زیادی از بوستان و گلستان و دیوان حافظ برگرفته از قرآن کریم و آیات و روایت هاست.

وی در سخنان خود با بیان اینکه دفاع از فرهنگ اسلام و ایران اهمیت فراوان دارد، افزود: ریشه بسیاری از مشکلاتی که ما در جامعه داریم، به جهان بینی و فرهنگ حاکم بر افکار ما باز می گردد.

روحانی گفت: ایران کشوری با استعدادهای فراوان و منابع بسیار غنی است که از جایگاه راهبردی در منطقه برخوردار است و این سرزمین استعدادهای بسیار بالایی دارد که باید شکوفا شود.

رئیس جمهور گفت: یکی از مهم ترین محورهای آزادی در کشور، صندوق آراست که نعمت بسیار بزرگی است که جامعه را زنده نگه می دارد. انتخاب تمام مقامات کشور مستقیم و غیر مستقیم اعم از نمایندگی مجلس، رئیس جمهور و حتی رهبر به آرای مردم باز می گردد.

روحانی با تاکید بر اینکه باید بتوانیم از فضای آزاد موجود در جامعه استفاده مناسب و این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم، گفت: در این زمینه باید دو اصل را هم پذیرفت که یکی از آنها پذیرفتن نظر مخالف است.   رئیس جمهور در نخستین روز سفر خود به استان فارس همچنین از آرامگاه حافظ بازدید کرد.  
دانلود   روحانی همچنین عصر امروز از نمایشگاه توانمندی‌های عشایر استان فارس بازدید کرد.

این نمایشگاه در تالار فرهنگیان شیراز و در حاشیه جلسه توسعه و سرمایه‌ گذاری استان فارس برگزار شده است.

برابر آخرین آمار سرشماری سال 1387 «مرکز آمار ایران» جمعیت عشایر استان فارس به 147 هزار و 790 نفر در قالب 27 هزار و 279 خانوار رسیده است.

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن