تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804767825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانزاده و صادقیان کمترین تقصیر را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خانزاده و صادقیان کمترین تقصیر را دارند
یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن که در این فصل موفق شده در مقابل تیم های بالای جدولی نتایج قابل قبولی بگیرد معتقد است که گرفتن سهمیه آسیایی برای ذوب‌آهن پررنگ تر از گذشته شده است.
به گزارش نامه نیوز، گل‌محمدی گفت: متاسفانه مربیان لیگ هیچ راهی برای ارتقای سطح مربیگری شان ندارند و به نظر می‌ رسد کمیته آموزش فدراسیون خواب است!

کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم

بازی فولاد برایمان خیلی اهمیت داشت و خوشبختانه توانستیم این تیم را شکست دهیم حالا هم امیدمان برای گرفتن سهمیه لیگ پررنگ تر شد. حالا به سه بازی پایانی لیگ و کسب سهمیه آسیایی فکر می‌ کنیم هر چند که نتایج سایر تیم ها مثل فولاد و سپاهان هم برای ما مهم است اما من به بازیکنانم هم گفته ام فقط باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم.

رکورد شکست صدرجدول

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن موفق شده در این فصل در رقابت های لیگ و جام‌حذفی تمام تیم های حاضر در لیگ به غیر از تراکتور، سپاهان و گسترش فولاد را شکست دهد می‌ گوید: خدا را شکر ما در مقابل بیشتر تیم های صدرجدولی نتایج قابل قبولی گرفتیم. ذوب‌آهن مخصوصا از نیم فصل دوم با انگیزه ظاهر شد و بازیکنان ما به هماهنگی تیمی رسیدند و ما به غیر از سپاهان که دو بازی دربی با آنها به نتیجه تساوی رسیدیم، همین طور تراکتور و گسترش فولاد خدا را شکر موفق شدیم تمام تیم های لیگ و صدرجدولی ها را شکست دهیم.

جزییات قرارداد بعد از اتمام رقابت های لیگ و حذفی

بعد از مذاکراتی که با آقای آذری برای فصل آینده داشتیم، یک پیش نویس برای عقد قرارداد در فصل آینده تهیه شده است اما جزییات آن به بعد از اتمام دیدارهای لیگ و فینال جام‌حذفی برمی گردد. البته من برای عقد قرارداد با ذوب‌آهن مشکلی ندارم.

در کشور ما ارتقا سطح مربیگری مثل مرداب راکد است

من خیلی علاقه دارم که بتوانم در دوره های مربیگری خارج از ایران شرکت کنم اما کلاس هایی که ارزش زمان گذاشتن را داشته باشند، خیلی کم است. اگر هم کلاس خوبی برگزار شود هر کسی نمی‌ تواند در آنها شرکت کند. البته کلاس های معمولی و دهن پرکنی وجود دارد که زیاد به من پیشنهاد می‌ شود اما هیچ کمکی به دانش افزایی مربیان نمی‌کند. متاسفانه کمیته آموزش بعد از رفتن آقای محصص به بحث آموزش توجهی ندارند و به نظر می‌ رسد کمیته آموزش فدارسیون خواب است. در زمان آقای محصص من گاهی به فدراسیون می‌ رفتم و کتاب های آموزشی که وجود داشت را می‌ گرفتم و می‌ خواندم اما الان بحث های مربوط به ارتقای سطح مربیان و آموزش آنها مثل مرداب راکد است. تنها منبعی که در اختیار ما قرار دارد، دیدن فیلم بازی های اروپای و آنالیز آنهاست که این هم منبع خیلی خاصی نیست و نیاز ما را برطرف نمی‌ کند.

باید از اطلاعات و دانش کی‌روش استفاده کنیم

گل‌محمدی در مورد حضور احتمالی نکونام و پیروانی در تیم‌ملی ادامه داد: نمی‌ دانم چه کسی قرار است کمک سرپرست شود اما امیدوارم افراد شایسته در این پست ها به کار گماشته شوند و از همه مهمتر این است که ما بتوانیم از دانش کی‌روش استفاده کنیم و او اطلاعاتش را به مربیان لیگ انتقال دهد. در این 4 سال گذشته که حتی یک بار هم با مربیان لیگ نشست نداشته و از برنامه ها، تمرینات و اطلاعاتی که دارد، با آنها حرفی نزده است. در این زمینه من مقصر اصلی را فدراسیون می‌ دانم که برنامه ریزی درستی نداشته است.

خانزاده و صادقیان کمترین تقصیر را دارند

من در محرومیت بازیکنان پرسپولیس آنها را مقصر نمی‌ دانم. محمدرضا و پیام بازیکنان خوب و سربه راهی هستند و من آنها را می‌ شناسم. چیزی که باعث شده چنین اتفاقاتی بیافتد، تاثیرات محیط و عدم مدیریت صحیح در پرسپولیس است. نباید همه کاسه و کوزه ها را سر بازیکنان خالی کنیم. عدم ثبات مدیریت و حواشی باعث شده که چنین اتفاقاتی بیافتد و بازیکنان در این مساله کمترین تقصیر را دارند.

اطلاعی در مورد استادیوم فینال جام حذفی ندارم

من در مورد جام حذفی فقط میدانم که بازی ساعت ٦ و در تهران هست و اطلاعی در مورد استادیوم برگزاری آن و شرایط دیگر ندارم. چون بعد از جلسه با مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ هیچ کس خبری به من نداده است.

مقابل نفت و ملوان کار دشواری داریم

من سعی می‌ کنم بازی به بازی جلو بروم. ما در دیدار آینده باید با نفت‌مسجدسلیمان بازی کنیم. این تنها و آخرین شانس نفتی ها برای بقا در لیگ است از طرفی ما هم مجبوریم سه امتیاز بازی با نفت مسجد را به دست بیاوریم تا همچنان امیدوار به گرفتن سهمیه باشیم. از این جهت کار سختی پیش رو داریم. من فکر می‌ کنم که بازی کردن با تیم های پایین جدولی سخت تر است و ما در هفته های آینده در مقابل نفت‌مسجدسلیمان و ملوان هم کار دشواری داریم.



منبع: ورزش سه


۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن