تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان ۹۰ درصد پروژه‌هاي مسکن مهر در سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۲۳ب.ظ)
پايان ۹۰ درصد پروژه‌هاي مسکن مهر در سال جاري موج - همزمان با سفر رئيس‌جمهور به استان فارس و با حضور قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر بيش از ۱۱ هزار واحد از مسکن مهر استان به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با سفر رئيس‌جمهور به استان فارس و با حضور قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر آيين افتتاح بيش از ۱۱ هزار واحد از مسکن مهر استان در مجتمع ۱۲۸۰ واحدي مهرگان مرودشت برگزار شد.
مهرآبادي با بيان اينکه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي بحث مسکن مهر همواره مدنظر مسوولان نظام بوده است اظهار کرد: در قانون اساسي، دولت مکلف شده است زمينه خانه‌دار شدن مردم را فراهم کند که در دولت‌هاي گذشته بحث واگذاري زمين تا ساخت مسکن‌هاي حمايتي، مشارکتي، اجاره به‌شرط تمليک و در نهايت طرح مسکن مهر مورد توجه قرار داشت و تاکنون ۴ ميليون ۳۰۰ هزار واحد مسکوني در مناطق شهري احداث شده است که بيش از ۵۰ درصد از اين واحدها در طرح مسکن مهر قرار دارد.
قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي ادامه داد: با تلاش کساني که در طرح عظيم مسکن مهر حضور داشتند توانستيم بالغ‌بر يک‌ميليون و ۴۸۰ هزار واحد به بهره‌برداري برسانيم و استان فارس با داشتن مديران توانمند توانست يکي از استان‌هاي موفق باشد.
وي همچنين به پايان ۹۰ درصد پروژه‌هاي مسکن مهر تا در سال جاري اشاره کرد و افزود: در اين دولت ۴۸۰ هزار واحد تحويل‌شده است و حدود ۲۶۰ هزار واحد نيز آماده افتتاح داريم که به دليل فراهم نبودن خدمات زيربنايي امکان تحويل آن‌ها نيست و همان‌طور که رييس جمهوري و وزير راه و شهرسازي بر پايان و تحويل اين پروژه‌ها تأکيد دارند، اميدواريم همه دستگاه‌هاي متولي در اين امر ما را ياري کنند.
مهرآبادي در پايان ضمن قدرداني از تلاش استاندار، مديران راه و شهرسازي، مديريت بانک مسکن و شرکت‌هاي خدمات رسان استان فارس ابراز داشت: ما به اين اصول پايبنديم که هدف خدمت به مردم، حل مشکلات آنان است اگرچه شرايط حساس و دشوار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن