تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819592709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار چالوس: شوراهای اسلامی کارنامه درخشانی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار چالوس:
شوراهای اسلامی کارنامه درخشانی دارند
فرماندار چالوس گفت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای ما با وجود کاستی‌هایی که در پیش رو دارند اما تاکنون توانسته‌‎اند کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارند.

خبرگزاری فارس: شوراهای اسلامی کارنامه درخشانی دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمدناصر زندی بعدازظهر امروز در همایش تببین نقش جوانان غرب مازندران در دولت تدبیر و امید که با حضور استاندار مازندران، معاونان، مدیران کل استانداری و مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی در سینما جهان‌نما چالوس برگزار شد، اظهار کرد: جوانان به دنبال الگوهایی هستند که گفتار و عمل آنها یکسان باشد و تضادی در این بین وجود نداشته باشد.

وی نمونه بارز نتیجه اعتماد مردم به گفتار صادق و عمل یکسان را در اخلاق و رفتار امام خمینی (ره) دانست و گفت: به واسطه صداقت ایشان بود که در زمان تشکیل انقلاب اسلامی جوانان کشور به رهبرشان اعتماد کرده و تا پای شهادت و ایثار جان و مال خویش پیش رفتند.

زندی با تاکید بر نقش جوانان در عصر حاضر خاطرنشان کرد: دشمن امروز قصد دارد از راه‌های گوناگون و با ورود تکنولوژی‌های جدید جوانان ما را به انحراف بکشاند که وظیفه جوانان در این برهه از تاریخ هوشیاری و دانایی به امور است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن در راه به انحراف کشیدن جوانان ما حضور فیزیکی ندارد و سعی دارد با تخریب افکار جوانان نقشه‌های شوم خود را عملی کند، لذا جوانان باید از استعدادها و ظرفیت‌های خود در جهت صحیح استفاده کنند و در اجرای امور نهایت دقت و درایت را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه جوانان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، افزود: باید با دقت نظر مسئولانه، همان راه و روشی را در پیش بگیریم که شهدا و رزمندگان در اوایل انقلاب برای ما ترسیم کردند.

فرماندار چالوس با تبریک مناسبت‌های ماه رجب و روز شورا اظهار کرد: شورا تجلی‌گاه اراده ملت در اداره امور در شهرها و روستاهاست و یکی از اتفاقات بزرگی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور ما با وجود کاستی‌هایی که در پیش رو دارند خوشبختانه تاکنون توانسته‌‎اند کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارند که این امر به دلیل همکاری و مشورت درست و شایسته با مردم و دخالت نظرات مردم در اداره امور است.
  انتهای پیام/86035/ج30

94/02/09 - 17:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن