تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرمت روکش آسفالت ۱۲ بزرگراه پرتردد پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
مرمت روکش آسفالت ۱۲ بزرگراه پرتردد پايتخت موج - اقدامات مرمتي در بزرگراه‌هاي شهر تهران تا شهريور سال جاري ادامه مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجري طرح‌هاي نگهداري و آسفالت سازمان مهندسي و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: اقدامات مرمتي در بزرگراه‌هاي شهر تهران که همزمان با فراهم شدن شرايط آب و هوايي از ابتداي ارديبهشت‌ماه سال جاري از سر گرفته‌شده است، حداکثر تا شهريورماه به پايان خواهد رسيد.
احسان نوش‌آبادي بابيان آنکه در حال حاضر عمليات لکه‌گيري روکش آسفالت بزرگراه‌هاي شهيد همت، شهيد مدرس، ارتش، امام علي (ع)، بعثت، امام رضا (ع)، شهيد حکيم، شهيد آويني، شيخ فضل الله نوري، شهيد بابايي، يادگار امام (ره) و کردستان در حال اجرا است، يادآور شد: اقدامات مذکور بر اساس اطلاعات حاصل از سامانه مديريت يکپارچه نگهداري معابر شهر تهران تعريف‌شده اما با توجه به افزايش ميزان آسيب‌ها و عوارض خرابي نسبت به زمان ارزيابي‌ها، مرمت روکش آسفالت بزرگراه‌ها در سطح گسترده‌تري ادامه مي‌يابد تا بيشترين مقدار لکه‌ها و درزهاي ايجادشده در سطح بزرگراه‌ها ترميم شوند.
وي با اشاره به اينکه عمليات ترميمي در بزرگراه‌هاي شهر تهران با توجه به محدوديت‌هاي ترافيکي طي ساعات پاياني شب انجام مي‌شود، گفت: مرمت بزرگراه‌هاي شهيد بابايي و شهيد آويني به دليل روان بودن بار ترافيک اين بزرگراه‌ها در طول روز ادامه خواهد يافت.
به گفته مجري طرح‌هاي نگهداري و آسفالت سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، عمليات مرمت بزرگراه‌ها با لکه‌گيري روکش آسفالت آغازشده و سپس با درزگيري درزهاي طولي و عرضي ادامه مي‌يابد. اين امر بزرگراه‌هاي موجود در ۶ منطقه از مناطق ۲۲ گانه را در برگرفته و ۹ پيمانکار در آن مشارکت دارند. در چند ماه اخير و تاکنون بيش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت طي عمليات ترميمي در بزرگراه‌ها توسط سازمان مهندسي و عمران شهر تهران پخش و اجراشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن