تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوول دو تابعیتی در دولت نداریم/ به قوه قضاییه اعتراض کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رییس جمهوری: مسوول دو تابعیتی در دولت نداریم/ به قوه قضاییه اعتراض کردیم خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رییس جمهوری گفت : براساس استعلام انجام شده، موضوع دو تابعیتی بودن مسوولان دولتی صحت ندارد و ما اعتراض خود را به قوه قضاییه اعلام کردیم.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 14:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، الهام امین زاده بعدازظهر چهارشنبه پس از نشست مشترک با معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال تذکر نمایندگان مجلس و تقاضای تحقیق و تفحص درمورد مسوولان دوتابعیتی استعلام انجام شد. وی افزود: براساس این استعلام، چنین موضوعی صحت ندارد و ما اعتراض خود را به قوه قضاییه اعلام کرده و گفتیم اظهاراتی که بدون سند انجام می شود در حکم افترا و تهمت است و باید پاسخگو باشند. معاون حقوقی رییس جمهوری یادآور شد: متاسفانه هم در تذکر و هم در تحقیق و تفحص مجلس بحث کارت سبز (گرین کارت) و دوتابعیتی یکسان گرفته شده است. امین زاده ادامه داد: کارت سبز به عنوان مشوقی محسوب می شود که برخی از کشورهای مهاجرپذیر امتیازی را به بعضی اتباع خارجی می دهند تا در اقامت ، تحصیل یا کار بتوانند تسهیلات دریافت کنند. وی تاکید کرد: کارت سبز (گرین کارت) به هیچ وجه تابعیت محسوب نمی شود اما می تواند به تابعیت منتهی شود یا نشود. معاون حقوقی رییس جمهوری تصریح کرد: حتی سندی مبنی بر این که مسوولان دارای کارت سبز هستند، وجود ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن