تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایتی عجیب از قهر علی کریمی در اردوی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روایتی عجیب از قهر علی کریمی در اردوی تیم ملی
این داستان فوتبال ایران است. داستان سکوت ها و شکسته شدن سکوت ها. داستان ناگفته هایی که تیتر یک می شوند و البته چند روز بعد به فراموشی سپرده می شوند.
به گزارش نامه نیوز ، روایت های مختلفی برای خداحافظی علی کریمی شنیده شده است که آنها را در خبرگزاریها و روزنامه ها خوانده ایم و البته علی کریمی هیچ کدام از آنها را تایید نمی کند. ماجرای پاداش و فرست کلاس و مسخره شدنش توسط بازیکنان تیم ملی و آنچه که کی روش می گوید توقع احترام گذاشتن از سوی بازیکنان تیم ملی یک طرف ماجراست اما روایتی که حالا مطرح می شود می تواند تا حدود زیادی ابعاد ماجرا را روشن کند.


در هر حال علی کریمی آن روزها به خاطر تیم ملی سکوت کرد تا مبادا حاشیه ای برای تیم ملی ایجاد شود و حتی کارلوس کی روش به خاطر سکوت کریمی از او تشکر هم کرد. اما حرفهای شهرام دبیری، عضو جدید هیات رئیسه حسابی علی کریمی را ناراحت و عصبانی کرده است.


این روایت البته تایید شده نیست اما ممکن است درست باشد.


داستان از این قرار است که یکی دو شب قبل از پرواز تیم ملی به استرالیا، حسین هدایتی به اردوی تیم ملی می آید و چکی به ارزش یک میلیارد تومان را به روی میز شام به علی کریمی می دهد و از او می خواهد تا این پاداش را بین بازیکنان تقسیم کند. اینکه هدایتی چک را به علی کریمی می دهد در نوع خودش جالب بوده، چرا که او چک را به مهدی محمد نبی دبیرکل وقت فدراسیون وسرپرست تیم ملی یا مثلا هوشنگ مقدس نمی دهد. همین ماجرا خیلی زود به گوش فدراسیونی ها می رسد و آنها از این بابت عصبانی می شوند که چرا هدایتی چک را به بخش مالی فدراسیون نداده است.


علی کریمی صبح روز بعد برای خرد کردن چک اقدام می کند و البته به سختی می تواند چک را نقد کند. چرا که ظاهرا اول حساب پر نبوده و بعد پر می شود.


صبح روز پرواز به استرالیا علی کریمی که می خواسته پول را بین کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان تقسیم کند، با واکنش علی کفاشیان در درب هتل روبرو می شود که به او می گوید فدراسیون حساب و کتاب دارد، حسابداری دارد و تیم ملی مسئول امور مالی دارد و کسی نمی تواند به صورت مستقیم به بازیکنان پاداش بدهد. علی کریمی هم همانجا از کوره در می رود و از بی اعتمادی اش به فدراسیون فوتبال می گوید و جملاتی رد و بدل می شود که البته قابلیت انتشار ندارد.


کریمی پاداش را تحویل می دهد و از اردو می رود و مثل اینکه دلخوری او طوری نبوده که نخواهد به اردوی تیم ملی نپیوندد و حتی زمانی که کی روش متوجه این اتفاق می شود با کریمی صحبت می کند و او می گوید که خودش شب به فرودگاه می آید. البته ظاهرا علی کفاشیان هم با او در چند مقطع زمانی تا شب که لحظه پرواز بوده تماس می گیرد اما علی کریمی جواب تلفن های رئیس فدراسیون فوتبال را نمی دهد.


بلیت اوالبته تا لحظه درگیری فرست کلاس بوده اما ظاهرا دستور داده می شود که بلیتش به اکونومی تبدیل شود و همین اتفاق خیلی زود به علی کریمی خبر داده می شود.


علی کریمی همین که خبردار می شود که بلیتش از فرست کلاس به اکونومی تبدیل شده، قهر می کند و هر چه در فرودگاه منتظر می مانند از کریمی خبری نمی شود. همان لحظات قبل از پرواز به استرالیا، زمانی که خبرنگاران سوال می پرسند که کریمی کجاست، اکثر کادر و مسئولان فدراسیون و تیم ملی می گویند که کریمی با خودروی خودش در حال آمدن به ورزشگاه است. اما در نهایت علی کریمی به فرودگاه نیامد و به همراه تیم ملی به استرالیا نرفت.


اگر یادتان باشد، همانجا و در درب فرودگاه امام(ره) زمانی که کی روش می شنود که کریمی نیامده، شوکه می شود و با دستیارانش و نکونام یک جلسه فوری را در اتوبوس تیم ملی تشکیل می دهند که حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.


در هر حال این هم روایتی بود از ماجرای قهر علی کریمی از تیم ملی که باید دید محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران آن را تایید می کند یا نه. باید دید او که گفته حرفهای زیادی دارد چه زمانی سکوتش می شکند و این اتفاق ها را تایید یا تکذیب می کند.


چند روز پس از قهر علی کریمی از تیم، سایت برنامه نود گزارشی منتشر کرد که با کلیک کردن روی این لینک می توانید دوباره آن ماجراها را مرور کنید.


منبع : سایت نود 






۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن