تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798954176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد ادغام وزارت علوم با آموزش و پرورش/ نتیجه مذاکرات باید به تایید مقام معظم رهبری و تصویب مجلس برسد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خسروی در نطق میان دستور:
پیشنهاد ادغام وزارت علوم با آموزش و پرورش/ نتیجه مذاکرات باید به تایید مقام معظم رهبری و تصویب مجلس برسد
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت:پیشنهاد می‌کنم وزارت علوم را با وزارت آموزش و پرورش اقدام کرده و به این دغدغه شریف‌ترین افراد جامعه برای همیشه پایان دهید.

پیشنهاد ادغام وزارت علوم با آموزش و پرورش/ نتیجه مذاکرات باید به تایید رهبری و تصویب مجلس برسد
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ‌«علیرضا خسروی» نماینده مردم سمنان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (۸اردیبهشت ماه) در نطق میان دستور خود گفت: مهم‌ترین صحبت امروز من توجه به خواسته‌های فرهنگیان کشور است پس این قشر را دریابید. 


وی افزود: فرهنگیان خاص کشور همان‌هایی که هیچ کس نمی‌تواند مدعی شود از خرم با ارزش وجودشان کسی خوشه چینی نکرده است، پیامبر اسلام(ص) نیز آن‌ها را پدر خوانده است، پس مدیران جامعه را دریابید، تکریم تنها در هفته معلم و طرح رتبه‌بندی و بیمه طلایی نباید ملاک عمل قرار گیرد. 


این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: اگر در فکر کاری انقلابی هستید پیشنهاد می‌کنم وزارت علوم را با وزارت آموزش و پرورش ادغام کرده و به این دغدغه شریف‌ترین افراد جامعه برای همیشه پایان دهید، لازم به ذکر است در راستای یکپارچه سازی سیستم‌ها، کاهش هزینه‌ها، استفاده بهینه از امکانات موجود و دلایل بی‌شمار دیگر در بیش از ۵۰ کشور دنیا طرح ادغام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزارت آموزش و پرورش اجرا شده است و در سنوات گذشته مطالعات اولیه توسط مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون تحقیقات و آموزش عالی انجام گرفته که می‌تواند مبنای این اقدام شایسته قرار گیرد. 


وی با اشاره به روند مذاکرات ایران با ۱+۵ گفت: گروهی درصدد القای این تفکر هستند که وانمود کنند دموکرات‌ها بر کاهش فشار بر ایران و جریان جمهوری‌خواه به دنبال افزایش فشار و گزینه نظامی است اما لازم است بدانیم هر دو جریان جمهوری‌خواه و دموکرات براندازی و سلطه بر منابع و حاکمیت بر کشور ایران را دنبال می‌کنند. 


وی تاکید کرد: لازم به ذکر است که بدانیم آمریکا به مذاکره نیازمند است و نه به توافق. جهان پر از تجربه‌های بشری است که ملت‌های مختلف در طول اعصار و قرون گذشته آن را بر روی هم انباشته‌اند، به یاد داشته باشیم اگر بیاموزیم الگوی دیگران و اگر نیاموزیم عبرت دیگران خواهیم شد. 


خسروی با بیان اینکه علی‌رغم قول و قرار مسئولین مذاکره‌کننده که قرار شد جزئیات را با مردم در میان بگذارند، اظهارداشت: تا این لحظه از انجام آن امتناع می‌کنند ما در مقابل غرب نرمش قهرمانانه به خرج داده‌ایم و از بعد اقتصادی باید هزینه‌های این نرمش را مطالبه کرد. 


وی ادامه داد: صراحتاً می‌گوییم نتیجه مذاکرات باید به تأئید مقام معظم رهبری و تصویب مجلس برسد والا ملت ایران در تاریخ وقایعی را دیده است که همواره به بانیان آن نفرین می‌فرستد. 


نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی و کودتاهای رنگارنگ مسئله هسته‌ای مطرح نبود، اما دشمنی با آمریکا بود. مشکل ما با غرب موضوع رآکتور هسته‌ای نیست در حالیکه در دنیا ۴۲۴ رآکتور هسته‌ای در حال چرخش است از این مقدار سالی ۱۵ رآکتور در آمریکا می‌چرخد موضوع چرخش سانتریفیوژ‌ها و یک رآکتور هسته‌ای ایران هم و غم دنیا شده است. 


وی افزود: البرادعی در کتاب عصر فریب می‌نویسد«آژانس در آن مقطع مصر، کره جنوبی و ایران را ناقض NPT را اعلام کرده بود اما تنها پرونده ایران به شورای امنیت فرستاده شد و تنها ایران مجازات شد.» در واقع NPT ابزار سیاسی امریکا برای اعمال فشار به ایران است. سوال مشخص از تیم مذاکره کننده هسته‌ای این است، اگر متن توافق نامه الزام آور نیست آیا شما در نگارش متن پایانی قادر به تغییرات اعمال شده خواهید بود؟ 


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس نهم افزود: صحبت در توافق هسته‌ای رسیدگی به جزییات آن نبود بلکه چالش اصلی که امروز فراروی نسل‌های آینده ایران است، این است که چرا به راستی آمریکایی‌ها و نظام سلطه هر کدام با تعداد زیادی از نفرات در مذاکرات هسته‌ای شرکت می‌کنند؟ آمریکا با ۱۳۲ نفر، انگلیس با ۴۰ نفر، فرانسه با ۲۰ نفر، آلمان با ۱۸ نفر، روسیه با ۱۹ نفر، چین با ۱۹ نفر و اتحادیه اروپا با ۱۲ نفر و ایران تنها با تعداد بسیار اندکی از کار‌شناسان مذاکرات را ادامه می‌دهد. 


وی گفت: چرا ترکیب تیم مذاکره کننده ایرانی از حقوقدانان، زبان‌شناسان، روان‌شناسان و اقتصاددانان و تا لحظات آخر از تیم فنی خالی بود؟ چرا تا پایان مذاکرات هسته‌ای فقط عده‌ای خاص به جز شورای امنیت ملی تعداد انگشت شماری از ریز مذاکرات خبر دارند؟ چرا در مذاکرات از تجارب تیم مذاکره کننده قبلی هیچ استفاده‌ای نشده است؟ به راستی اگر مجلس در راس امور است و می‌بایست پروتکل الحاقی را تصویب نماید آیا به مانند رسیدگی به بودجه سالیانه یک مهلت یک ماهه را از آن دریغ کنیم. 


خسروی با بیان اینکه امروز این آسیب‌شناسی مورد نظر است، گفت: گروهی بر این باورند که مجلس نشت اطلاعاتی دارد و اینکه چون نماینگان در اظهارنظر آزادند نمی‌توان به آن‌ها اعتماد نمود و اطلاعات در اختیارشان گذاشت. سوال مشخص این است، طرف مقابل مذاکره کننده که در مراکز هسته‌ای و موشکی و انواع تجهیزات میکروبی خود از دانش دانشمندان سراسر دنیا استفاده می‌کند از چه مکانیزمی برخوردار است؟ آیا قانون لوگان که ۲۰۰ سال قبل در امریکا تصویب شده است و روابط را تعریف می‌کند، نمی‌تواند مبنای بومی سازی تبادل اطلاعات ما قرار گیرد؟ 


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس نهم افزود: قانون لوگان مصوب سال ۱۷۹۹ آمده است، هر شهروند امریکا صرف نظر از محل سکونت و منصبی که دارد در صورتی که بدون اجازه امریکا اقدام به مکاتبه و یا گفت‌و‌گو با هر دولت خارجی یا مامورین آن‌ها بنماید وهدف ازارتباطات به شکست کشاندن تدابیر دولت امریکا باشد، به پرداخت جریمه و یا حبس تا سه سال محکوم می‌گردد. 


وی ضمن تشکر از تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: آیا قدرت‌های استکباری خود را ضعیف‌تر و یا ما خود را موفق‌تر می‌دانیم؟ کاش مسند نشینان برای خنداندن بیگانگان به رعیت خود اخم نمی‌کردند. کاش به خاطر انتقاد به بخش کثیری از مردم نسبت‌های ناروا نمی‌زدند. 


این عضو کمیسیون عمران در مجلس در خصوص مسائل منطقه گفت: به حکام عربستان می‌گویم شاید بتوان بر سر نیزه تکیه داد ولی نمی‌توان بر روی سر نیزه نشست، این رفتار شما عاقبتی نخواهد داشت و از وزارت امور خارجه انتظار داریم تا با احضار سفیر عربستان در قانون استرداد مجرمان دو پلیس جنایتکار را مطالبه نماید. 


خسروی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین شایسته در نظام اسلامی نیست تا هم وطنانمان مورد ظلم واقع شوند و دولت مقابل با وقت کشی تعلل ورزند، آیا بهتر نیست دو فوریت طرح نمایندگان در مجلس به تصویب برسد که دولت را موظف به شکایت از پلیس عربستانی کندد و دادگاه خارج از نوبت رسیدگی کند تا حق مظلوم را باز ستاند. اینجا ایران است و تمامی دنیا دستگیری ریگی خائن و محاکمه وی را به خاطر داشته باشند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

ارائه گزارش عملکرد وزارت صنایع در مجلس با حضور "نعمت‌زاده"
رسیدگی به پرونده گردشگر صهیونیستی با حضور وزارت خارجه، اطلاعات و ناجا
جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت آغاز شد
صلاحیت نمایندگان فعلی برای کاندیداتوری مجدد استمرار می‌یابد
آل‌سعود در جریان آتش افروزی به یمن، دچار عاقبت «صدام» می‌شود
رئیس جمهور لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور را تقدیم مجلس کرد
لاریجانی: تاکید بر افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشور/بلمونته :ایران نیروی باثبات منطقه است




۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن