تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم انديشي مجمع خيرين سلامت لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳ب.ظ)
نشست هم انديشي مجمع خيرين سلامت لرستان موج - در آخرين روز از هفته سلامت نشست هم انديشي مجمع خيرين سلامت لرستان با حضورمعاون هماهنگي امور استانهاي مجمع خيرين سلامت كشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، در اين نشست كه دوشنبه هفتم ارديبهشت ماه مقارن با آخرين روز از هفته سلامت با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد گزارشي از اقدامات مجمع خيرين سلامت لرستان توسط همتي مشاور مشاركتهاي مردمي دانشگاه ارائه شد.
مشاور مشاركتهاي مردمي دانشگاه علوم پزشکي لرستان گفت: مبناي كار دفتر امور مشاركتهاي مردمي دانشگاه، جلب همياري مجمع خيرين و تعامل حداكثري با اين مجمع در راستاي جذب كمك هاي مردمي در جهت ارتقاي سلامت لرستان است و با فعال كردن هيأت امناي مجمع خيرين سلامت لرستان، فعاليتهاي زيادي در دستور كار قرار گرفته و با سفر به همه شهرهاي استان، اطلاعات پايه و ارزشمند فراواني در مورد وضعيت فعلي بهداشت و درمان استان و نيازهاي اين حوزه احصاء شده است.
همتي همچنين اظهار داشت: با حضور دكتر ساكي در استان كه اعتقاد راسخي به ظرفيت معجزه آساي مشاركت هاي مردمي و نيكوكاران سلامت به شكل چشمگيري احيا شده است بطوريكه در اين مدت كوتاه از طرف نيكوكاران سلامت، كمكهاي شايان توجهي به دانشگاه علوم پزشكي شده كه اختصاص دو قطعه زمين به ارزش 70 الي 80 ميليارد ريال، اهداء تجهيزات پزشكي همچون لاپاراسكوپ، ماشين دياليز و تخت بستري به ارزش تقريبي 10 ميليارد ريال مصاديقي از كمك هاي خيرخواهانه نيكوكاران سلامت استان است.
در ادامه اين نشست دكتر ساكي رئيس دانشگاه حضور معاون امور مشاركتهاي مردمي مجمع خيرين سلامت كشور را به فال نيك گرفته و اظهار داشت: حضور حاج آقاي غنيان مايه قوت قلب مجمع خيرين لرستان است و انگيزه اين مجمع در استمرار فعاليت هاي نيكوكارانه را به مراتب مضاعف مي نمايد.
رئيس دانشگاه با بيان اين مطلب كه معجزه خيرين را بايد باور نمود تصريح كرد: نيكوكاران پتانسيل هاي زيادي دارند و نيكوكاري هم محدود به زمان خاصي نيست و با كمك و مساعدت هاي خيرخواهانه و خداپسندانه آنها مي توان مشكلات مزمن گريبانگير حوزه سلامت را كه با اعتبارات و منابع محدود دولتي رفع نخواهند شد در كمترين زمان ممكن حل كرد و طرحهاي بر زمين مانده در اين حوزه خطير در سرتاسر استان را به فرجام نيكي رساند.
دكتر ساكي با بيان اين مطلب كه مناطق محروم در قياس با مناطق برخورداركشور نيازمندي هاي بيشتري دارند، ضمن تقدير از حاج آقاي نيري رئيس مجمع خيرين سلامت كشور كه از تجربه ارزشمند فعاليت در كميته امداد برخوردار است و به لرستان نيز توجه ويژه اي دارند، خواستار توجه بيشتر ايشان در گسيل كردن نيكوكاران و جلب حمايتهاي آنها در حل مشكلات لرستان شد.
در خاتمه اين نشست هم انديشي، اسماعيل غنيان معاون امور استانهاي مجمع خيرين سلامت كشور نيز اظهار داشت: فعاليتها و اقدامات شفاف، خالصانه و صادقانه وزير بهداشت در بحث نيكوكاران سلامت و باور عميقي كه ايشان به ظرفيت خيرين دارند و خود نيز از زمره ي نيكوكاران فعال و ارزشمند در حوزه سلامت هستند، ستودني است و دكتر ساكي نيز كه عملكرد چشمگير و ماندگاري در طول خدمت مديريتي در استانهاي ايلام و آذربايجان غربي از خود به جا گذاشته اند شايان توجه است و به خواست خداوند و اراده محكمي كه ايشان دارند در لرستان نيز منشأ خدمات خوبي در اين حوزه خواهند بود.
غنيان گفت: كار نيكوكارانه و خيرخواهانه امري خدائي و معرفتي است كه بايد با فراست، نيكوكاران را شناسائي كرد و از نعمت هاي خدادادي در اختيار آنها در راه كمك به مردم و حل مشكلات حوزه سلامت كشور و استان به نحو احسن استفاده كرد و در اين راستا بايد از هركس و به هر اندازه كه مي تواند به جامعه اسلامي كمك كند استقبال كرد و از حمايت هاي آنها به نحو شايسته بايد قدرداني كرد تا اين امر نيكوكارانه و خداپسندانه در كشور ترويج گردد و مردم مناطق محروم از نعمت وجود با بركت نيكوكاران منتفع گردند.
گفتني است از بدو فعاليت مجمع خيرين سلامت در لرستان و با ورود دكتر ساكي كه خود نيكوكار عرصه سلامت است، در يكسال گذشته در شهرهاي بروجرد ، دورود و ازنا شعبه هاي شهرستاني هيأت امناي مجمع خيرين تشكيل و فعال شده كه در بروجرد پروژه اورژانس بيمارستان حضرت امام خميني (ره) اين شهر كه كلنگ احداث آنها در ساليان قبل به زمين زده شده بود و ادامه پروژه بواسطه منابع و اعتبارات لازم رها شده بود با تأمين 15 ميليارد ريال توسط خيرين اين شهر احياء گرديد كه بزودي به بهره برداري خواهد رسيد و چندين پروژه ديگر نيز با كمك خيرين در حال تكميل است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن