تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان خبر داد تحویل 119 کلاس درس توسط خیرین در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان خبر داد
تحویل 119 کلاس درس توسط خیرین در لرستان
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: سال گذشته 119کلاس درس توسط خیرین در لرستان ساخته و تکمیل شدند.

خبرگزاری فارس: تحویل 119 کلاس درس توسط خیرین در لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی محمد رضوی عصر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: همایش خیرین مدرسه‏‌ساز لرستانی مقیم تهران 10 اردیبهشت امسال از ساعت چهار بعد از ظهر در محل جامعه خیرین مدرسه‏‌ساز کشور در تهران برگزار می‏‌شود.
وی عنوان کرد: بیش از 300 مدعو شناسایی شده در این همایش شرکت می‏‌کنند که این افراد از جمله خیرین متدین و در کارهای خیر شرکت داشته‌‏اند که امیدواریم از این تعداد 250 نفر شرکت کنند.
این مسئول یادآور شد: پیش‎بینی می‌شود در این جشنواره حدود 40 میلیارد تومان خیرین تعهد بدهند، تا ما بتوانیم در این زمینه قدم خیری برداریم.
رضوی خاطرنشان کرد: در جشنواره‌های قبلی خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان  بیشترین میزان تعهد صورت گرفته به جشنواره سال 1390 مربوط می‏‌شود که در این جشنواره بیش از 544 میلیارد و 135 میلیون ریال تعهد داده شده است، این در حالی است که بالاترین میزان تحقق تعهدات داده شده، استان لرستان مربوط به جشنواره سال 92 است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 18 پروژه توسط خیرین مدرسه‎ساز تکمیل و تحویل آموزش و پرورش لرستان شده است، گفت: در سال گذشته 27 باب مدرسه با 119 کلاس و زیربنای 16 هزار و 533 متر مربع با هزینه اهدای خیرین ساخته شده است که 52 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز در لرستان تاکنون بیش از دو هزارو 284 میلیارد و 601 میلیون ریال در جشنواره‌ها تعهد کرده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در جشنواره سال 92 خیرین مدرسه‌ساز بیش از 407 میلیارد و 913 میلیون ریال تعهد داشته‌اند که 97 درصد آن تحقق یافته است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان خیرین بیش از 207 میلیارد و 114 میلیون ریال تعهد کرده‌اند که نزدیک به 69 درصد آن تحقق یافته است. انتهای پیام/85001/ج۳۰
 

94/01/30 - 20:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن