تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819945445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرمت شورا با ارائه فايلي صوتي و پاک کردن صورت مسئله حفظ نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۱۲ب.ظ)
مسجد جامعي: حرمت شورا با ارائه فايلي صوتي و پاک کردن صورت مسئله حفظ نمي شود موج - احمد مسجد جامعي بار ديگر بر حفظ حرمت جايگاه شوراي شهر از سوي شهرداري تاکيد کرد و اظهار داشت: حرمت شورا با ارائه نوار و پاک کردن صورت مسئله حفظ نمي شود
به گزارش خبرگزاري موج، احمد مسجد جامعي در يکصد و چهل و هشتمين جلسه علني شوراي شهر در تذکرات پيش از دستور، اظهار داشت: صدها رسانه نامه نوشتند تا مکاني را به نام مرحوم استاد قندي در شهر تهران بناميم که ما نيز براي اينکه عجله‌اي براي نام‌گذاري صورت نگيرد و جاي مناسبي را براي اين استاد انتخاب کنيم، پيشنهاد مي‌دهم که دو فوريت آن مورد تصويب قرار بگيرد.
وي ادامه داد:‌ استاد قندي به آقاي تيتر نيز مشهور بوده است و خدمات زيادي را در حوزه رسانه داشته است.
مسجد جامعي به گراميداشت روز خليج‌فارس نيز اشاره کرد و گفت: بنده پيشنهاد مي‌دهم خانه بوشهري‌ها نيز به خانه خليج‌فارس نام آن تغيير کند تا به مناسبت همين ايام نيز اين قدم برداشته شود.
عضو کميسيون سلامت شورا همچنين از رضازاده به دليل تصميم بر حضورش در شورا تقدير کرد و گفت هرچند که احمد دنيامالي در سال اول دوره چهارم بي‌سروصدا احترام به رأي مردم تهران را بر جايگاه ورزشي‌اش ترجيح داد. که جاي تقدير ويژه دارد.
وي درباره اظهارات يک منبع رسمي در شهرداري تهران مبني بر اينکه عده‌اي «فکر و گفتار فساد دارند و مي‌خواهند خود را مطرح کنند»، اظهار داشت: اين مطلبي بود که اخيراً نقل‌شده بود که برداشت جامعه خبري اين بود که مقصود منبع خبر، يکي از اعضاي شوراي شهر است و برداشت عموم نيز از اين مطلب همين بوده است،‌ که در همين راستا، به اعضاي شورا روز گذشته در جلسه‌اي فيلم و صوتي ارائه دادند هرچند که مباحثي پيرامون امکان جابه‌جايي فايل صوتي و تغيير آن وجود دارد اما من معتقدم بايد به يکديگر اعتماد داشته باشيم چراکه ما در جايگاه حراست و بازرسي قرار نداريم.
مبني بر اظهارات آن فرد در آن جلسه، ولي اينکه آنجا چه گفته‌اند مهم نيست، مهم اين است که همان رسانه‌اي که زير نظر خودشان اداره مي‌شد و متعلق به همان دستگاه بود، اين صحبت‌ها را مطرح کرده است و چندين رسانه و روزنامه نيز اين صحبت‌ها را انعکاس داده‌اند.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران خاطرنشان کرد: آن نواري که به ما ارائه دادند به چه دردي مي‌خورد؟ از انتشار اين مباحث 5 روز گذشت اما هيچ تکذيبي نشده است و بعد وقتي‌که شورا آن را مطرح مي‌کند، مي‌گويند اين موضوع نبوده است.
وي گفت: قصد ندارم بيش از اين وارد جزئيات اين موضوع شوم، ولي بايد در روز شورا به آن پرداخته شود، اينکه مي‌گويند افرادي در فکر و گفتار، فساد دارند و مي‌خواهند خود را مطرح کنند، نه ادبيات آقاي قاليباف و نه ادبيات شورا است. ما نبايد صورت‌مسئله را پاک‌کنيم و با آن آقا نيز مشکلي نداريم، ولي حرمت شورا بايد حفظ شود.
وي خاطرنشان کرد: اگر حرمت اعضاي شورا رعايت نشود، حرمت مردم و شهرداري نيز رعايت نخواهد شد. شورا يک پشتوانه براي مديريت شهري و شهروندان است که نبايد آن را بشکنيم. ما بايد به‌گونه‌اي رفتار کنيم که ادبياتمان متناسب با ادبيات مديران ارشد باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن