تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار رزن مطرح کرد تکمیل اردوگاه فرهنگی ملاحسینقلی شوندی رزن نیازمند تخصیص اعتبار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار رزن مطرح کرد
تکمیل اردوگاه فرهنگی ملاحسینقلی شوندی رزن نیازمند تخصیص اعتبار
فرماندار شهرستان رزن گفت: تکمیل اردوگاه فرهنگی ملاحسینقلی شوندی شهرستان رزن نیازمند اختصاص 600 میلیون تومان است.

خبرگزاری فارس: تکمیل اردوگاه فرهنگی ملاحسینقلی شوندی رزن نیازمند تخصیص اعتبار



به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، فتحعلی حسینی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن با اشاره به وضعیت پروژه‎های نیمه‌تمام این شهرستان اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس شهرستان رزن نیازمند اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: تکمیل اردوگاه فرهنگی ملاحسینقلی شوندی شهرستان رزن نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است که امیدواریم این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رزن تصریح کرد: استخر دانش‎آموزی شهرستان رزن نیز با 35 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل، نیازمند اختصاص 2 میلیارد تومان است.

وی گفت: سالن ورزشی ملابلاغ با 30 درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص 350 میلیون تومان اعتبار و مدرسه ملابلاغ با 55 درصد پیشرفت فیزیکی با 400 میلیون تومان اعتبار به بهره‏‌برداری می‏‌رسد.

حسینی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی رزن با 30 درصد پیشرفت نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار است و زمین چمن مصنوعی قروه نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی 150 میلیون تومان برای تکمیل نیاز دارد.

وی عنوان کرد: مدرسه بابانظر شهرستان رزن نیز با 60 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل، نیازمند 600 میلیون تومان است.

فرماندار شهرستان رزن ابراز کرد: شهرستان رزن 14 درصد وسعت استان را شامل می‏‌شود و 6.6 درصد از جمعیت استان همدان را در خود جای داده است ولی با این حال تنها یک درصد جرائم کل استان در رزن رخ می‌‏دهد.

وی افزود: شهرستان رزن در کنکور سراسری سال گذشته رتبه نخست استان همدان را کسب کرده، بنابراین توسعه کمی و کیفی آموزشی این شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد. انتهای پیام/89009/غ20

94/02/08 - 15:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن