تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر دانش آموزان از دست اندرکاران تعلیم و تربیت در هفته معلم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقدیر دانش آموزان از دست اندرکاران تعلیم و تربیت در هفته معلم خبرگزاری پانا:معاون فعالیت‌های دانش آموزی سازمان دانش‌آموزی از تقدیر و تشکر از معلمان در هفته معلم در قالب طرح ˝سپاس معلم˝ خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۸ ارديبهشت ساعت 11:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، اردشیر دهقانی در توضیح جزئیات این طرح اظهار کرد: هفته معلم از 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مطهری اغاز و تا 19 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود: در روز دوشنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه دانش آموزان پیشتاز و فرزانه در محل ادارات و ساختمان‌های وزارتخانه و کلاس‌های درس حضور یافته و به شیوه‌های مختلف از دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت با اهدای گل و شیرینی تقدیر و تشکر می‌کنند.

معاون فعالیت‌های دانش آموزی سازمان دانش آموزی با بیان اینکه 20 هزار مدرسه دارای تشکل فرزانگان و پیشتازان هستند عنوان کرد: دانش آموزان پیشتاز و فرزانه هر مدرسه به سه گروه 12 نفره تقسیم و به مدارس دیگر هم اعزام خواهند شد، بر این اساس طرح سپاس معلم و تقدیر از معلمان در بیش از 60 هزار مدرسه و ادارت آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

به گفته دهقانی، برنامه‌های ویژه در مدارس اعم از آذین بندی کلاس‌ها و برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری برای هفته معلم در نظر گرفته شده است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن