تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق پور: پیش بینی می شود تیم استقلال هم خریدار داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
صادق پور: پیش بینی می شود تیم استقلال هم خریدار داشته باشد
عضو هیات مدیره تیم فوتبال استقلال گفت : این احتمال وجود دارد که تیم استقلال هم در بحث واگذاری خریدارانی داشته باشد


رضا صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه امروز با طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت :

اعضای هیات مدیره در خصوص بحث واگذاری با ابهاماتی رو به رو بودند که در جلسه امروز که با حضور طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دارایی برگزار شد درباره این مساله و موضوعات دیگر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد : از بحث های مهم مطرح شده در جلسه امروز این بود اگر خصوصی سازی صورت بگیرد باشگاه چه اقداماتی را باید انجام دهد و از  طرفی دیگر اگر خصوصی سازی انجام نشود باشگاه چه برنامه هایی را برای فصل آینده خود در نظر بگیرد.

صادق پور عنوان کرد : این موضوعاتی بود که در جلسه امروز بین اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل و وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شد .وزیر اقتصاد و دارایی نیز آگاهی محیطی بسیاری به مساله بحث واگذاری داشتند و به طور دقیق و منظم مباحث را برای اعضای هیات مدیره مطرح و تشریح کردند و تمام نگرانی هایی که برای اعضای هیات مدیره پیش آمده بود را برطرف کردند.
 
رییس آکادمی باشگاه استقلال افزود : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این احتمال وجود دارد که در روزهای آتی به هر جهت واگذاری سرخابی ها صورت بگیرد و با توجه به شرایط موجود دو باشگاه استقلال وپرسپولیس تعیین و تکلیف شوند و از وضعیتی که پیدا کردند خارج شوند و بتوانند به شرایط ایده الی دست پیدا کنند .

وی بیان کرد :با توجه به پیش بینی های انجام گرفته احتمال دارد خریدارانی برای باشگاه استقلال هم وجود داشته باشد و باید بگویم که من فکر نمیکردم طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی به طور کامل به موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مسلط باشد اما با وی اطلاعات دقیق و خوبی را در اختیار ما قرار داد .همچنین طیب نیا جلسات مفید و کارشناسانه ای را در خصوص بحث واگذاری در حوزه وزارتخانه خود داشته و با مجلس ، اساتید فنی ورزشی نیز جلسات کیفی و قابل قبولی را برگزار کرده و زمان زیادی را صرف این مساله کرده است.
صادق پور افزود : امیدوارم با تفکر و روحیه ای که وزیر اقتصاد و دارایی در این جلسه نشان داد بتوانیم در آتی روزهای موفقیت هایی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا اعضای هیات مدیره فعلی برای فصل آینده در باشگاه حضور خواهند داشت یا خیر بیان کرد : با توجه به مقررات و قوانین هیات واگذاری و آنچه را که هیات واگذاری مصوب خواهد کرد این اتفاق می تواند رخ بدهد .به طور حتم شرایط و آیین نامه ای نیز در خصوص این مساله وجود خواهد داشت اما امیدوارم آنچه که به خیر و صلاح سرخابی خواهد بود حالا چه با حضور اعضای هیات مدیره فعلی و یا با حضور اعضای هیات مدیره جدید برای این دو باشگاه رخ بدهد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

کریمی در میان آبی پوشان حاضر می شود!
ذوبی‌ها در صدر/لوکوموتیورانان به همراه پیکان سقوط می‌کنند؟
تکرار مزایده منطقی‌تر از انحلال سرخابی‌هاست/انحلال موجب تضییع حقوق بیت المال می شود
سه جام حاصل یک آکادمی موفق است/ افشارزاده در جلسه پیشنهاد به قلعه نوعی را مطرح نکرد




۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن