تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز سامد استانداری فارس الگوی کشوری معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بازرسی استانداری فارس : مرکز سامد استانداری فارس الگوی کشوری معرفی شد خبرگزاری پانا: مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایت های مردمی استانداری فارس گفت :مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت ) این استان از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به عنوان الگوی کشوری برتر معرفی شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 22:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، دارا کیانی  در حاشیه بازدید استاندار فارس از این مرکز به خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه ارتباطی که موجب سهولت بیشتری در انتقال خواسته ها و انتظارات مردمی با رییس جمهوری می باشد به لحاظ برخودار از اپراتورهای زیاد در کشور منحصر بفرد اعلام شده است .

وی گفت: برای فراهم کردن شرایط ارتباط بین مردم و دولتمردان،با یک ابتکار ارزشمند، یک شماره تلفن سه رقمی (111) در اختیار مردم قرار گرفته تا این ارتباط با سهولت بیشتری برقرار شود.

کیانی اظهار داشت : در گذشته این ارتباط از طریق نامه برقرار می شد که آن روش با کرامت انسانی سازگار نبود و بنا شد در دولت تدبیر و امید که شعارش حفظ کرامت انسانی است این ارتباط به بهترین شکل ممکن برقرار شود.

براساس این گزارش در این مرکز یکهزار و 200 نیرو در سه شیفت به وسیله 400 دستگاه رایانه، درخواست ها و مطالبات مردم را در طول سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس ثبت خواهند کرد.

این گزارش حاکیست ، این سامانه تا 2 روز بعد از سفر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و درخواست های مردم را ثبت خواهد کرد.

رییس جمهوری کشورمان قرار است روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه جاری به استان فارس سفر کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن