تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803899390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود آرام بانوان به سالن بسکتبال/ پایان محرومیت گرگانی ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر هفته شانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال؛
ورود آرام بانوان به سالن بسکتبال/ پایان محرومیت گرگانی ها
هفته شانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال با یک برد مقتدرانه برای مهرام و حواشی ای مثل ورود بانوان به سالن، اخراج کاپیتان تیم ملی و دو تیم 5 و 6 نفره سپری شد.
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لیگ حرفه ای بسکتبال روزهای آخر فصل عادی را سپری می کند و 5 تیم بار خود را برای تعطیلات زودهنگام تابستانی می بندند.

در بین تیم های میانه جدول تنها رقابت میان دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان باقی مانده است که تیم شهرداری گرگان با توجه به یک بازی معوقه مقابل هفت الماس قزوین همچنان شانس اصلی رسیدن به مرحله پلی آف است.

تابلو نتایج هفته شانزدهم لیگ که عصر امروز هفتم اردیبهشت پی گیری شد، به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد 67 - 83 مهرام

پتروشیمی بندرامام 85- 52 ثامن مشهد

شهرداری گرگان 87 – 61 منتخب بسکتبال ماهشهر

پمینا 73 - 57 هفت الماس قزوین

انتقام قرمز رنگ مهرام در حکیمیه

تیم مهرام که در نیم فصل اول لیگ ملی به دانشگاه آزاد و پتروشیمی هر دو رقیب قهرمانی خود باخته بود، با لباس های قرمز رنگ و تجهیز با دو یار سهمیه خارجی برای انتقام به سالن دانشگاه آزاد آمده بود.

مهرامی ها بعد از شروع مساوی دو تیم به یکباره اوج گرفتند و تا پایان نیمه اول به اختلاف 21 امتیاز رسیدند که در شروع نیمه دوم با 22 امتیاز به بزرگترین برتری این تیم در 40 دقیقه تبدیل شد.

شاگردان مصطفی هاشمی تا اواسط کوارتر دوم با دردسر خطاهای زیاد هم مواجه شدند. اوشین ساهاکیان و آرمان زنگنه دو بازیکن پست چهار تیم به سرعت با خطاهای بالا روبرو شدند و روزبه ارغوان هم که بازی خوبی در نیمه اول انجام نداد ظرف یک دقیقه در اواسط این کوارتر دو خطا دریافت کرد و 4 خطایی شد.

بازیکنان دانشگاه آزاد در بهترین تلاش خود تا 6 دقیقه آخر بازی به 9 امتیازی مهرام هم رسیدند اما اختلاف میان دو تیم و جریان به سود مهرام، بیشتر از اندازه ای بود که امکان جبران به تیم  میزبان بدهد.

شاهین طبع: کار گروهی تیم خیلی ضعیف بود

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد به عملکرد فردی تیم و ضعف گروهی اشاره می کند و می گوید: "در بخش هایی از نیمه دوم که به بازی برگشتیم، به خاطر بازی فردی بازیکنان بود وگرنه از نظر کار گروهی خیلی ضعیف بودیم."

سرمربی دانشگاه آزاد از بازی ریچاردز یار خارجی تیم هم رضایت نسبی دارد و این بازیکن را متناسب با بودجه تیم می داند.

در روزی که حامد حدادی به عنوان سهمیه خارجی تیم در نیمه اول تاثیرگذاری 23 داشت و در پایان با 18 امتیاز، 12 ریباند، 6 بلاک شات و 3 پاس گل در برگه آمار به همراه تاکوان دین 20 امتیازی یار خارجی دوم مهرام به چشم می آمدند، اما ریچاردز در نیمه اول به چهار امتیاز محدود شده بود.

بازیکن انگلیسی دانشگاه آزاد در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و 16 امتیاز دیگر به دست آورد تا به 20 امتیاز به علاوه 11 ریباند برسد.

دانشگاه آزاد در ریباندها نیز تفاوت قابل توجهی با مهرام داشت و 33 ریباند در مقابل 50 ریباند حریف ثبت کرد. بازیکنان دانشگاه آزاد در ریباندهای حمله با تنها 6 مورد در برابر 19 ریباند مهرام ضعف نشان دادند.

آماده برای رویارویی با پتروشیمی

سعید داورپناه که با 15 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس گل سومین بازیکن موثر مهرام مقابل دانشگاه آزاد بود، بعد از این دیدار برای بازی با پتروشیمی آماده می شود و می گوید:" به دانشگاه آزاد واقعا احترام می گذاریم، چون تیم خیلی خوبی است. از طرفی آماده بازی با پتروشیمی هستیم که فکر می کنم در مرحله نیمه نهایی هم حریف ما باشد."

ورود آرام بانوان

در فصل جدید لیگ حرفه ای بسکتبال، حضور خانواده بازیکنان هم از ابتدا محدودتر از سال های گذشته بوده است اما در دیدار تیم های دانشگاه آزاد و مهرام حدود 50 تماشاگر خانم حضور داشتند که هر چند این نفرات با ارائه اسامی از سوی فدراسیون و باشگاه ها به سالن راه پیدا کرده بودند اما حضور آنها نویدبخش ورود تدریجی بانوان به سالن های بسکتبال بود.

در حاشیه این مسابقه اعتراضات مختلف به عملکرد داوران هم دیده می شد که در مواقعی اشتباهات آنها برای اکثر حاضران در سالن نیز محرز بود. 

در این بین نیمکت هر دو تیم در نیمه اول یک بار به خاطر اعتراضات آنها اخطار گرفت. عامری سرپرست دانشگاه آزاد هم که چندین بار به سمت میز ناظران رفته و اعتراضات خود را عنوان می کرد، یک تذکر جدی از داور برای نشستن روی نیمکت گرفت که در مقابل با جمله "دوست ندارم بنشینم" واکنش نشان داد.

مهرامی ها هم در نیمه دوم به اوج اعتراضات خود رسیدند. به خصوص بعد از حرکت ویدنف که به خاطر نرسیدن به یک پاس، اقدام به پرتاب توپ به سمت تماشاگران کرده بود، یکی از اعضا نیمکت مهرام به سمت ناظران رفته و اصرار به خطای تکنیکال برای ویدنف داشت.

یک نیمکت خالی در گرگان

تیم منتخب بسکتبال ماهشهر امروز در گرگان با نیمکت خالی خود سوژه رسانه ها بود. شهرداری گرگان که در غیاب نفت آبادان به رده چهارم جدول رسید، در این دیدار از بازی خوب پیگرام بازیکن خارجی خود سود برد.

 پیگرام که 8 پرتاب موفق 3 امتیازی داشت، با 31 امتیاز بهترین بازیکن زمین بود. آنتونی رافا هم در تیم ماهشهر مانند همیشه با 24 امتیاز، بهترین امتیازآور بود.

تماشاگران گرگانی هم که از اسفند سال 93 به خاطر محرومیت از سوی کمیته انضباطی به سالن خانگی راه داده نمی شدند، امروز بار دیگر اجازه تماشای بازی را بعد از اتمام محرومیت 3 جلسه ای از تماشای مسابقات خانگی پیدا کردند.

یک اخراجی تنها اتفاق بازی ماهشهر

تیم ثامن مشهد در زمین پتروشیمی بندرامام حرفی برای گفتن نداشت و تنها اخراج صمد نیکخواه بهرامی باعث جلب توجه به بازی ماهشهر شد.

صمد که در پایان نیمه اول به سومین خطا رسید، بعد از سوت مسابقه به سمت داور مربوطه رفته و خواستار توضیح در مورد خطای سوم خود شد. اصرارهای صمد برای حساب کشی از داور باعث اعلام خطای دیسکالیفه این بازیکن در زمانی شد که پتروشیمی با 14 امتیاز از حریف پیش بود و نیازی نیز به تلاش برای برد این تیم احساس نمی شد.

از میان 3 بازیکن تصادفی پتروشیمی که هفته قبل در مسیر اصفهان با گارد ریل جاده تصادف کرده بودند، تنها محمدرضا اکبری به بازی امروز برگشت.

محمدرضا فلاحت که با پرت شدن به بیرون از ماشین، دچار شکستگی دنده و ضربه دیدگی سر شده بود، فصل جاری لیگ را از دست داده است.

پمینا برنده قعر جدول

حکم نهایی محرومیت بازیکنان تیم هفت الماس قزوین امروز اعلام شد و به این ترتیب از مجموع 5 بازیکن دوپینگی این تیم، 4 بازیکن با محرومیت دو ساله و یک بازیکن به خاطر مشکل فشار خون و مصرف دارو با محرومیت 6 ماهه مواجه شدند.

هفت الماس با این حساب همچنان همراه با 6 بازیکن به کار خود در لیگ ادامه می دهد و امروز هم برای بازی به مصاف پمینا اصفهان در قعر جدول رفت.

پمینا با احتساب برد امروز یک رده در جدول صعود کرد و جای خود را به ثامن مشهد داد.

لیگ حرفه ای بسکتبال با اتمام هفته شانزدهم تنها 2 هفته دیگر تا تعیین 4 تیم نهایی ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/





اخبار مرتبط

بازی یک تیم بدون بازیکن ذخیره!/ ادامه کار تیم 6 نفره
مهرام شکست دربی را جبران کرد
برتری 33 امتیازی پتروشیمی مقابل ثامن/ اخراج صمد نیکخواه بهرامی




۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن