تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير كشور اگر آدرسي از پول كثيف دارد حتماً برخورد كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير كشور اگر آدرسي از پول كثيف دارد حتماً برخورد كند
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به ديدار‌هاي اين تشكل سياسي با ساير گروه‌ها و جريان‌هاي اصولگرا براي انتخابات مجلس گفت: ما با مؤتلفه، جامعه اسلامي مهندسين و همه احزاب و گروه‌هايي كه تحت عنوان شوراي هماهنگي اصولگرايان فعال بودند ديدار داشته‌ايم. همچنين ملاقات‌هايي با رهپويان، ايثارگران و جبهه پايداري نيز داشته‌ايم.
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز با اشاره به ديدار‌هاي اين تشكل سياسي با ساير گروه‌ها و جريان‌هاي اصولگرا براي انتخابات مجلس گفت: ما با مؤتلفه، جامعه اسلامي مهندسين و همه احزاب و گروه‌هايي كه تحت عنوان شوراي هماهنگي اصولگرايان فعال بودند ديدار داشته‌ايم. همچنين ملاقات‌هايي با رهپويان، ايثارگران و جبهه پايداري نيز داشته‌ايم.
به گزارش فارس، وي همچنين با اشاره به برگزاري جلسات مشترك جامعه مدرسين و جامعه روحانيت مبارز در خصوص انتخابات گفت: دو طرف تمايلي به رسانه‌اي كردن مباحث خود ندارند اما ان‌شاءالله به تشكيل جلسات مشترك خواهند پرداخت و اقدامات مقدماتي آن نيز شكل گرفته است. سخنگوي جامعه روحانيت درباره اينكه تا ارديبهشت ماه جلسه مشترك جامعتين برگزار خواهد شد يا نه ادامه داد: ان‌شالله خبري خواهد بود و موضوع اين نشست مشترك فعلاً فقط «انتخابات خبرگان» است. ان‌شاءالله سعي ما اين است كه جامعه روحانيت و جامعه مدرسين ليست مشترك داشته باشند البته ما همواره بنايمان بر اين بوده كه جامعتين در خبرگان ليست مشترك دهند.
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز درباره نحوه تعيين مصاديق براي تهيه ليستي جهت انتخابات مجلس خبرگان گفت: بنا بر اين است كه اعضاي محترم خبرگان كه از دوره گذشته فعال بوده‌اند اگر از نظر سلامت جسمي آمادگي لازم را داشته باشند مجدداً براي خبرگان مورد پيشنهاد قرار بگيرند البته شايد در مواردي خود اعضاي فعلي خبرگان مايل به ادامه حضور نباشند آن هم به دليل وضعيت سن و جسم و بيماري، لذا اگر براي حضور ابراز تمايل نكردند طبعاً بايد جايگزين‌هايي را براي آنها داشته باشيم.  
حجت الاسلام مصباحي مقدم درباره اينكه گفته مي‌شود، اين دوره از مجلس خبرگان رهبري سرنوشت‌ساز است، ادامه داد: اولاً معناي اين سخن كه اين دوره سرنوشت‌ساز است را متوجه نمي‌شوم چراكه همه دوره‌ها براي جايگاه خبرگان سرنوشت‌ساز است؛ خبرگان بر رهبري انقلاب اسلامي ناظر هستند و در صورت هر اتفاق پيش‌بينى نشده در هر زماني خبرگان بايد سريعاً تشكيل جلسه داده و رهبري بعدي را به مردم معرفي كنند. بنابراين اين جايگاه يك جايگاه حساس است و در طول دوران رهبري، رهبر انتخاب شده بايد براي استمرار وجود شرايط رهبري خبرگان نظارت كنند از جمله بر فقاهت، عدالت و ساير شايستگي‌هايي كه به عنوان مدير و مدبر و قدرت شناخت مسائل سياسي، داخلي و بين‌المللي مطرح است، بايد نظارت شود كه اين شايستگي‌ها حفظ شده باشد. اين حكايت از جايگاه بسيار مهم و والاي خبرگان ملت دارد. وي درباره محتواي نشست مشترك سه‌جانبه آيات مصباح يزدي، يزدي و موحدي كرماني ادامه داد: خوشبختانه نشست سه‌جانبه برگزار شد و به نظرم آثار و بركات خوبي بر همگرايي مجموعه اصولگرايان خواهد داشت يعني برخلاف پيش‌بيني‌هايي كه از ناحيه اصلاح‌طلبان نسبت به اين نشست صورت گرفته بود كه مي‌گفتند اين نشست اتفاق نخواهد افتاد، اما الحمدلله اين نشست مشترك برگزار شد و گفت‌و‌گوهاي خوبي بين آقايان ثلاث انجام گرفت.
حجت‌الاسلام مصباحي‌مقدم با اشاره به طرح رسيدگي به دارايي مسئولان نيز كماكان در مجمع گفت: طبعاً اولويت‌ها مي‌آيد و ممكن است دستور كار را تغيير دهد لذا اولويت اول، سياست‌هاي برنامه ششم است و سپس انتخابات و بعد مجدداً به طرح رسيدگي به دارايي مسئولان بازمي‌گرديم؛ بحث‌هاي خوبي در اين زمينه در مجمع تشخيص صورت گرفت و نهايتاً قرار بر اين شد كه در كميسيون مربوطه به اين دستور رسيدگي بيشتري شود. سخنگوي جامعه روحانيت مبارز درباره بحث‌هاي مرتبط با پول كثيف ادامه داد: اصولاً هرجا كه فساد رخنه كرد اثر خود را روي اداره جامعه به طور كلان مي‌گذارد و بر روي سياست و سياستمداران نيز اثر منفي خواهد داشت و موجب مي‌شود كه فساد سلامت اداري را برهم بزند و سلامت كار اقتصادي را تحت الشعاع قرار دهد و كساني كه مي‌خواهند از راه سالم كسب درآمد كنند ضرر خواهند كرد و در اين صورت در خدمت كساني خواهد بود كه سعي مي‌كنند از قوانين تخطي كرده و از راه‌هاي نامشروع كسب درآمد كنند. سال 1387 قانون مبارزه با پولشويي تصويب شد، لذا بايد آن قانون به قوت از سوي دولت به اجرا دربيايد و هرجا پول كثيفي وجود دارد دنبال كنند و با آن برخورد قانوني صورت گيرد. اينكه آقاي رحماني فضلي مطرح كرده كه ممكن است بعداً پول كثيف وارد انتخابات شود بايد گفت مديريت انتخابات زير نظر وزارت كشور انجام مي‌شود و اگر آدرسي از پول كثيف دارد حتماً بايد برخورد كند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن