تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه هاي دولتي درمبارزه با مواد مخدر از جزيره اي عمل کردن بپرهيزند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
دستگاه هاي دولتي درمبارزه با مواد مخدر از جزيره اي عمل کردن بپرهيزند موج - استاندار ايلام با تاکيد بر خودداري از جزيره اي عمل کردن نهادهاي دولتي در مبارزه با مواد مخدرگفت: اثربخشي برنامه هاي مبارزه با گسترش اعتياد در گرو هماهنگي تمامي دستگاه هاي عضو ستاد است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مرواريد در نخستين نشست شوراي هماهنگي ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در سال 94 اظهار کرد: تمامي نهادهاي عضو اين ستاد بايد برنامه‌ها و رويکردهاي خود را هماهنگ کرده و از جزيره‌اي عمل کردن خودداري کنند.
وي افزود: خوشبختانه ايلام ازنظر آلودگي مردم استان به توزيع و مصرف مواد مخدر باوجود همسايگي با برخي استان‌هاي درگير با اين موضوع، وضعيت نگران‌کننده‌اي ندارد ولي اين شرايط نبايد مسوولان ذي‌ربط را از اجراي برنامه‌هاي پيشگيرانه بازدارد.
استاندار ايلام با اشاره به تردد حجم بسيار زيادي از زوار از مرز مهران يادآور شد: تردد بالاي مسافر از اين خروجي بين‌المللي مي‌تواند زمينه سوءاستفاده برخي قاچاقچيان براي ترانزيت مواد مخدر در استان را فراهم کند.
مرواريد بر تجهيز مراکز ايکس ري و همچنين استفاده از سگ‌هاي آموزش‌ديده مواد ياب براي جلوگيري از ورود و خروج مواد مخدر در مبادي ورودي و خروجي اين استان تأکيد کرد.
دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ايلام نيز در اين نشست اولويت اصلي اين ستاد در سال 94 را اجراي برنامه‌هاي پيشگيرانه به‌منظور کاهش تقاضاي مصرف مواد مخدر اعلام کرد.
رضا صادقيان افزود: رويکرد دولت در مبارزه با شيوع مواد مخدر تنها بسنده کردن به اقدام‌هاي مقابله از طريق حضور پليس نيست، بلکه آگاه‌سازي و اطلاع‌رساني از آثار و پيامدهاي آن براي آحاد افراد جامعه به‌ويژه نسل جوان و نوجوان در برنامه‌هاي ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.
وي با اشاره به فعاليت 51 سايت درزمينهٔ خريدوفروش مواد مخدر در فضاي مجازي کشور يادآور شد: هماهنگي و همراهي تمامي اعضاي ستاد در موفقيت برنامه‌هاي در دست اجرا از اهميت بالايي برخوردار است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن