تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي غيرقانوني اقتصادي فساد آور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۲۵ب.ظ)
وزير کشور: فعاليت هاي غيرقانوني اقتصادي فساد آور است موج- دکتر رحماني فضلي وزير کشور امروز در ديدار با دبير کل و اعضاي هيأت اجرايي تشکيلات مرکزي خانه کارگر گفت: درآمدهاي بي حساب و کتاب ناشي از فعاليت هاي غير قانوني ظلم بزرگ به طبقات مولد جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از وزارت کشور، رحماني فضلي وزير کشور روز دوشنبه در ديدار با دبير کل و اعضاي هيات اجرايي تشکيلات مرکزي خانه کارگر که در آستانه روز کارگر برگزار شد، گفت: درآمدهاي بي حساب و کتاب ناشي از فعاليت هاي غير قانوني ظلم بزرگ به طبقات مولد جامعه است.
وي اظهار کرد: براي پويايي و حضور موثر کارگران در عرصه توليد بايد در چارچوب قوانين پي گير عدالت باشيد و مبارزه با فساد را دنبال کنيد و مقام معظم رهبري همواره در رهنمودهاي خود بر موضوع مقابله با فساد تأکيد دارند و جلودار اين مبارزه هستند.
رحماني فضلي گفت: بايد روحيه انقلابي، عدالت طلبي و فسادستيزي را کنار نگذاريم و همواره از حقوق قانوني و مصوب کارگران حمايت کنيم.
وزير کشور با اشاره به اين که کارگران همواره حق جو ، عدالت طلب و فساد ستيز هستند تصريح کرد: اگر در جامعه اي فساد و بي عدالتي زياد باشد اولين قشري که زمين مي خورد همين اقشار کارگر و زحمتکش هستند.
وزير کشور افزود: مفاسد ناشي از پول هاي بي حساب و پول هاي ناشي از فعاليت هاي غير قانوني، ظلم مضاعف به محرومين و مستضعفين است.
وزير کشور همچنين کارگران را زيربناي اصلي توليد دانست و گفت: حمايت از اين قشر زحمتکش به افزايش توليد و بهره وري کمک مي کند.
رحماني فضلي افزود: حمايت از کارگران جزو اعتقادات ديني ما است و دفاع از حقوق آنان موجب رشد و بالندگي قشر زحمتکش کارگر مي شود.
وي با اشاره به اين که از ابتداي انقلاب شکوهمند اسلامي تاکنون نگاه کشور به کارگران نگاهي با اصالت و حاکي از اعتقادات ديني بوده است، افزود: اوج اين اعتقاد را مي توانيم در کلام حضرت امام (ره) و حمايت هاي مقام معظم رهبري از کارگران عزيز ببينيم و حقيقتاً ما مديون تلاش کارگران هستيم .
وزير کشور ضمن تقدير از تلاش هاي اعضاي خانه کارگر در حمايت از حقوق کارگران و پيگيري امور مرتبط گفت: وزارت کشور از همه فعاليت هاي خانه کارگر در چارچوب قانون و مقررات حمايت مي کند و همه بايد کمک کنيد با تنظيم روابط صحيح کار روحيه تلاش، بهره وري و ميزان توليد را در جامعه بالا ببريم .
به گفته دبير کل تشکيلات اجرايي خانه کارگر در حال حاضر حدود 2 ميليون نفر در کشور عضو تشکيلات خانه کارگر هستند و از برنامه هاي حمايتي اين تشکيلات از جمله حضور دردوره هاي مختلف آموزشي استفاده مي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن