تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محلات و نيم ور ميزبان باب الراس حرم حضرت عباس (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲ب.ظ)
محلات و نيم ور ميزبان باب الراس حرم حضرت عباس (ع) موج - اراک - باب الراس حرم حضرت عباس (ع) روز دوشنبه در ميان استقبال پرشور مردم وارد شهر نيم ور محلات شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان محلات گفت: باب الراس حرم حضرت عباس (ع) که در شهرستان ساوه ساخته شده و در مسير انتقال به کربلاي معلي براي نصب در حرم حضرت عباس (ع) مورد استقبال مردم شهر نيم ور قرار گرفته است.
محمد نجفي افزود: بر اساس برنامه هاي زمان بندي کاروان باب الراس، تا ظهر امروز مهمان مردم شهر نيم ور و منطقه روستاي باقرآباد است و بعد ازظهر دوشنبه نيز اين کاروان معنوي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد محلات در جمع دانشجويان مستقر مي شوند.
مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان محلات توضيح داد: با تمهيدات انديشيده شده اين در مطهر عصر امروز قبل از برنامه دانشگاه در ورودي محلات در ميدان شهدا مورد استقبال مردم قرار مي گيرد و شامگاه دوشنبه نيز مهمان شهداي گمنام شهر محلات با برنامه هاي مداحي و تلاوت قران و زيارت عاشورا است.
وي توضيح داد: باب الراس حضرت عباس (س) ظهر روز سه شنبه وارد شهرستان خمين مي شود.
شهر نيم ور از توابع شهرستان محلات استان مرکزي شش هزار نفر جمعيت در 125 کيلومتري اراک واقع است.
اين درب با ارتفاع چهار متر و 28 سانت متر و عرض 280 سانتيمتر، در دو لنگه ساخته شده و در ساخت آن از انواع هنرهاي رايج کشور، از جمله خاتم کاري، گره چيني، قلم زني، ميناکاري، زرگري و معرق و آبکاري طلا استفاده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن