تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه مخوف ترين تانک جهان را ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳۶ق.ظ)
روسيه مخوف ترين تانک جهان را ساخت موج - روسيه با ساخت تانک T-14 فاصله خود را با ديگر توليدکنندگان تانک در جهان بيشتر کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، متخصصان و طراحان روسيه توانستند کاري را به انجام برسانند که تا کنون هيچ کس در جهان از عهده انجامش برنيامده بود. ويکتور بارانتس مفسر نظامي در اين باره گفت: غرب نگراني خود را بابت تانک جديد روسي T-14 يا «آرماتا» ابراز کرده است.
به عقيده کارشناسان غربي «آرماتا» مدرن ترين و مخوف ترين تانک جهان است. انتظار مي رود که اولين تانک هاي «آرماتا» در رژه پيروزي ميدان سرخ در روز ۹ ماه مي شرکت کنند.
بر اساس اطلاعات رسانه ها، تا سال ۲۰۲۰ ميلادي کارخانه «اورال واگن» ۲۳۰۰ تانک T-14 را خواهد ساخت.
به عقيده تحليلگران آمريکايي، روسيه با ساخت اين تانک مي تواند تا حد زيادي فاصله خود با آمريکا و تانک «آراموس» را افزايش دهد.
به گفته‏‎ ويکتور بارانِتس، روسيه با ساخت تانک T-14 بي شک رهبر جهان در تانک سازي شده است.
بارانِتس تحليلگر نظامي گفت: مهندسان، طراحان و متخصصان در ساخت اين تانک از بهترين امکاناتي که مجتمع دفاعي امروزه در اختيار دارد، بهره برده اند. در اين تانک براي نخستين بار در جهان از طرح ساخت جديدي استفاده شده است.
وي تصريح کرد: اکيپ تانک که شامل سه نفر هستند ديگر در نزديکي مهمات جنگي نيستند که در صورت حمله دشمن و صدمه به تانک جانشان به خطر افتد، بلکه اين اشخاص در کپسول زرهي ويژه اي قرار مي گيرند که آنها را از مهمات جنگي جدا مي کند. مزيت ديگر تانک مذکور اين است که تسليحات به کار رفته در آن به طور حداکثر از راه دور قابل هدايت هستند. يعني اعضاي اکيپ، مهمات و تسليحات را با استفاده از کامپيوتر و سيستم هاي ديگر هدايت مي کنند.
همچنين اين تانک داراي سيستم خودويژه دفاع فعال در مقابل توپ هاي دشمن است، هدف گير ليزري نيز دارد و قدرت موتور آن نيز قابل توجه است. يکي ديگر از خصوصيات مهم اين تانک آن است که از پلاتفرم واحدي ساخته شده است.
در اين راستا است که متخصصان روسيه ادعا کردند: "ما مي توانيم بر اساس «آرماتا» انواع مختلفي از تجهيزات نظامي ديگر هم از جمله زره پوش، موتورهاي تجسسي و کمک پزشکي بسازيم".













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن