تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ماکو: شورا باید اهرم نظارتی خود را به کار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ماکو:
شورا باید اهرم نظارتی خود را به کار گیرد
امام جمعه ماکو گفت: اعضای شورا باید اهرم نظارتی خود را به کار گیرند.

خبرگزاری فارس: شورا باید اهرم نظارتی خود را به کار گیرد



حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماکو، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز شورا قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: اعضای شورا به طور کلی سیستم شورا باید از ابزارهای نظارتی خود به بهترین شکل استفاده کنند، تا نتایج مورد انتظار از این نهاد حاصل شود.
وی فرا رسیدن روز شورا به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در ماکو تبریک گفت، افزود: در این شهرستان تعامل سازنده‌ و همکاری مضاعف بین اعضای شورا، شهرداری و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، که می‌طلبد برای شکل‌گیری تعامل و همکاری بیشتر اهتمام شود.
رنجبری با اظهار به اینکه اعضای شورا در هر یک از مناطق استان و کشور به طور کلی در هر خطه‌ای در صورت مشاهده تخلفات، قانون‌گریزی و فساد در مجموعه شهرداری‌‌ها نباید اغماض کنند، ادامه داد: بنابراین از ابزارهای نظارتی در دست خود باید استفاده حداکثری بکنند.
امام جمعه ماکو بر ضرورت برقراری ارتباط دائمی، مستمر و نزدیک با اقشار مختلف مردم تاکید و تصریح کرد: اعضای شورا ضمن پرهیز از مطرح کردن وعده‌های انتخاباتی محال و غیرممکن، باید برای عملیاتی کردن قول‌هایی که داده‌اند، به طور جدی و با همت مضاعف تلاش کنند.
وی شکل‌گیری همکاری و تعامل هرچه‌بیشتر بین اعضای شورا را خواستار شد، افزود: باید بین اعضای شورا با یکدیگر همچنین اعضای شورا با شهرداری و سایر مسئولان دستگا‌ه‌های اجرایی استان و کشور همکاری نزدیک و جدی وجود داشته باشد، به این ترتیب همدلی و هم‌زبانی مورد انتظار رهبری به منصه ظهور می‌رسد.
وی بر اهمیت پرهیز از دخالت دادن جناح‌بندی‌ و انگیزه‌های شخصی، منافع گروهی و حزبی همچنین منفعت‌های طایفه‌ای به بدنه شوراها تاکید کرد و بیان داشت: فعالیت در بدنه شورا و امثال آن با چنین دیدگاه‌ و رویکردهایی سم مهلک بوده، و مانع مستحکم مقابل توسعه و سازندگی می‌باشد.
رنجبری با اظهار به اینکه هر یک از مسئولان و اعضای شوراها به سهم خود درراستای رفع مشکلات جامعه و تامین معیشت اقشار مختلف جامعه گام بردارند، یادآور شد: در صورت شکل‌گیری اتحاد و همدلی بین مقامات و دستگاه‌های اجرایی، شهردار، دهیار و ... بسیاری از دغدغه‌های موجود رفع خواهد شد.
امام جمعه ماکو بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام جواد (ع) قرار گرفته‌ایم، بر ضرورت تربیت دینی نسل جدید کشور و روشنگری آنها مقابل تهدیدات فرهنگی تاکید و تصریح کرد: در این صورت آموزه‌های منفی و مخرب فرهنگ منحط غربی در آنها اثری نخواهد داشت.
انتهای پیام/61002/س40

94/02/07 - 11:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن