تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819592685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان همدان از نظر امنيت غذايي از استان‌هاي امن كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲ق.ظ)
معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي استان همدان: استان همدان از نظر امنيت غذايي از استان‌هاي امن كشور است موج - همدان - معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي استان همدان به مناسبت هفته سلامت گفت: شعار امسال هفته سلامت امنيت غذايي از مزرعه تا سفر است كه بر مبناي شعار سال از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است.
به گزارش خبرنگار موج از استان همدان؛ دكتر حسين عرفاني با بيان اينكه همچنين اين شعار بر مبناي سياست‌هاي كلي سلامت نامگذاري شده، افزود: ايمني غذا مهمترين مقوله سلامت است؛ چرا كه سلامت موهبتي الهي براي انسان اجتماعي است.
وي با اشاره به اينكه اداره جامعه از ابتداي خلقت بشر مطرح بوده است بيان داشت: دولت‌هاي خوب و بد به مسأله عدالت اجتماعي معتقد بوده‌اند.
معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي در ادامه اظهار داشت: سلامتي حق مسلم مردم است و دستگاه‌هاي ذيربط بايد در سلامت جامعه كوتاهي نكنند.
وي با بيان اينكه دست يافتن به سلامت مستلزم خود مراقبتي است، ادامه داد: شبكه‌هاي بهداشت در جهان ارتقا يافته‌اند كه مهمترين شاخص آن پايين آمدن مرگ و مير در كودكان زير 5 سال است.
دكتر عرفاني با اشاره به اينكه در دهه‌هاي گذشته از نظر سلامت سقوط كرديم، بيان داشت: در دهه‌هاي گذشته مقوله بهداشت با بي‌مهري روبرو شد و در دولت تدبير و اميد به بهداشت و سلامت توجه شد و مي‌رود كه جايگاه خود را پيدا كند؛ چرا که سلامت با حمايت طلبي در حوزه حاكميتي و مردم ارتفاع خوبي يافته است.
وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در حوزه سلامت جامعه ابراز داشت: مقام شامخ ولايت نيز در حوزه سلامت و درمان راهكارهاي والايي ارائه داده‌اند.
معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي ادامه داد: در سال جاري شاهد ورود واكسن‌هاي جديدي براي ارتفاع سلامت خواهيم بود.
وي به تغذيه و امنيت غذايي اشاره كرد و بيان داشت: انسان به عنوان موجودي زنده و با شعور نياز به غذاي سالم دارد و امنيت غذا، امنيت تغذيه، ايمني غذا سه عامل مهم سلامت براي انسان‌ها هستند.
دكتر عرفاني با بيان اينكه سازمان‌هاي مختلفي در مسأله سلامت جامعه دخيل هستند، گفت: ايجاد فرهنگ، آموزش و نظارت مي‌تواند ما را در مسأله سلامت جامعه ياري دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن