تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يهودي سازي قدس با بيت المال مسلمين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۵:۳۵ق.ظ)
جمهوري اسلامي: يهودي سازي قدس با بيت المال مسلمين موج -
به گزارش خبرگزاري موج، «يهودي سازي قدس با بيت المال مسلمين»عنوان سرمقاله روزنامه جمهوري اسلامي است که در آن مي خوانيد؛
رژيم صهيونيستي در يهودي سازي قدس شريف، تنها نيست بلکه علاوه بر قدرت هاي سلطه گر غربي، رژيم هاي مرتجع عرب هم که قاعدتاً بايد حامي آرمان فلسطين باشند، در زمره حاميان اين توطئه قرار دارند. تازه ترين گزارش هاي خبري از اوضاع آشفته منطقه اي حاکي است رژيم امارات نيز در يهودي سازي قدس شريف دست دارد و حامي مالي بخشي از اين خنجر زهرآگيني است که از پشت، درحال وارد شدن به ملت فلسطين و آرمان هاي اسلامي مي باشد.
شيخ رائد الصلاحي، رئيس جنبش اسلامي در اراضي اشغالي فاش کرد امارات متحده عربي که به ظاهر، يک کشور اسلامي است، صهيونيست ها را براي يهودي سازي قدس اشغالي حمايت مالي مي کند. وي گفت: «ما اسنادي دردست داريم که ثابت مي کند پول خريد دهها واحد مسکوني جديدالاحداث در شهرک هاي يهودي توسط بانک هاي اماراتي پرداخت شده». چندي پيش نيز کانال 7 تلويزيون رژيم صهيونيستي از مشارکت يک شرکت اماراتي در مناقصه اجراي طرح هاي يهودي سازي اراضي قدس اشغالي خبر داده بود.
افشاي اين قبيل گزارش هاي رسوا کننده مانند اظهارات معاون سابق دستگاه جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) که آل سعود را دوستان اسرائيل معرفي کرده که براي برقراري رابطه با تل آويو ارزش قائلند، گرچه تازگي نداشته و پيش از اين نيز رژيم هايي چون قطر و کويت در راستاي روابط پنهاني با اسرائيل، دلارهاي بادآورده نفتي خود را در خدمت مطامع رژيم صهيونيستي و يهودي سازي قدس شريف قرار داده بودند ولي همزماني اين اخبار با ماموريت ويژه اي که ارتجاع عرب در برنامه مسلمان کشي و اجراي جنگ نيابتي از سوي صهيونيست ها عليه کشورهاي اسلامي ايفا مي کند، بر اظهارات همين مقام موساد مهر تاييد مي زند که گفته بود: «اين ذهنيت که کشورهاي عربي خواهان نابودي اسرائيل هستند، ذهنيتي کاملاً اشتباه است و آنان از جمله سعوديها از دوستان و شرکاي ما هستند.»
امروزه با توجه به پيگيري اهداف توسعه طلبانه تل آويو توسط برخي عمال منطقه، به روابط پنهان رژيم صهيونيستي با ارتجاع عرب بويژه کشورهاي حاشيه خليج فارس به موضوعي آشکار و ثابت شده تبديل گرديده که رسانه هاي منطقه نيز ديگر امکان کتمان آن را ندارند. اينکه همزمان با جنگ و تجاوز رژيم هاي ارتجاعي عرب به سوريه، عراق و يمن و تخريب امکانات جهان اسلام، توطئه يهودي سازي قدس اشغالي نيز با سرعت زياد و امکانات مالي عربي درحال پيگيري است، شدت و قوت روابط تل آويو و پايتخت هاي عربي را نشان مي دهد که از دهه 60 ميلادي تاکنون هيچگاه از چنين گستره اي برخوردار نبوده است.
رژيم غاصب صهيونيستي که از سال 1346 شهر قدس را به اشغال در آورده، تلاش زيادي را صرف يهودي سازي اين شهر و نابود ساختن هويت اسلامي و موجوديت عربي – فلسطيني کرده است. در اين راه در وهله نخست تصرف زمين هاي مسکوني و اراضي فلسطيني را به مورد اجرا گذاشت که تاکنون توانسته 87 درصد اراضي شهر قدس را به تصرف در آورد.
رژيم صهيونيستي به اعتراف «ليبرمن» وزير خارجه رژيم صهيونيستي از نيم قرن پيش تماس هاي محرمانه اي با هدف جلب رضايت ارتجاع عرب و سکوت آنها در قبال اخراج ساکنان فلسطيني و عرب اين شهر با برخي پايتخت هاي عربي برگزار کرده و قول هايي را در زمينه مشارکت و سرمايه گذاري مشترک عربي – اسرائيلي به آنان داده است.
گام دوم رژيم صهيونيستي پس از تغيير بافت جمعيتي شهر قدس، احداث شهرک هاي يهودي نشين و انتقال يهوديان کشورهاي مختلف به آنجا بود به گونه اي که در بخش شرقي شهر قدس شريف که بيت المقدس در آن واقع شده، صهيونيست ها اکثريت را داشته باشند.
رژيم صهيونيستي در سال هاي اخير براي تحقق اين توطئه شوم، روش هاي بسياري را به کار گرفته و دست به اقدامات بي شرمانه اي عليه ساکنان عرب و فلسطيني قدس شريف زد که مصادره اراضي و شهرک سازي فقط بخشي از آن است، اما هر بار که اين جنايت ها مورد اعتراض گسترده فلسطيني هاي ساکن قدس و ملت هاي مسلمان واقع شده، رژيم صهيونيستي نه تنها از حمايت و يا سکوت کشورهاي مرتجع عرب برخوردار شده، بلکه بر مشارکت شرکت هاي ساختماني متعلق به شاهزاده هاي عرب و شيوخ منطقه و در شهرک سازي هاي يهودي افزوده و سهم آنها را در اين جنايت بيشتر کرده است.
همسويي رژيم هاي عرب با توطئه يهودي سازي قدس به اينجا ختم نشده بلکه ارتجاع عرب براي اينکه از قطار تندروي سازش و همپياني با غاصبان بيت المقدس عقب نماند، در مقابله توطئه تخريب مسجدالاقصي و اداره آن توسط صهيونيست ها مُهر سکوت بر لب زده و در مقابل فرياد فلسطيني هاي ساکن بيت المقدس که در مقابل تعّرض صهيونيست ها به مقدسات اسلامي طلب ياري مي کردند، رژيم هايي مثل اردن، قطر و سعودي که مسئوليت کميته حمايت از قدس شريف را برعهده داشتند به صدور بيانيه هاي پوچ و شعاري اکتفا کرده و جهان اسلام را عملاً به بي تحرکي و غفلت در قبال جنايات رژيم صهيونيستي در غصب قبله اول مسلمين جهان فرا مي خواندند.
در واکنش به اين موضع سازشکارانه رژيم هاي عرب بود که شيخ «عکرمه صبري» خطيب و امام جماعت مسجدالاقصي چندي پيش خطاب به رژيم هاي عرب فرياد اعتراض بلند کرد که: «حکومت خودگردان فلسطين و رژيم هاي عرب، دست ما را براي انتفاضه بسته و خودشان هم به تماشاچي کشتار فلسطيني ها تبديل شده اند. آنها با غفلت و تسامح خود، ما ساکنان شهر قدس را در مقابل جنايتکاران صهيونيست تنها گذاشته اند.»
اي کاش همسويي سران رژيم هاي مرتجع عرب با صهيونيست ها، فقط در همين حد انفعال و سکوت خلاصه مي شد، افشاگري هاي شيخ «رائد الصلاحي» رئيس جنبش اسلامي در اراضي اشغالي از عمق فاجعه بزرگتري خبر مي دهد که رژيم هايي همچون سعودي، کويت، امارات و قطر همزمان با اجراي طرح مسلمان کشي در کشورهاي اسلامي، مشغول مشارکت در توطئه يهودي سازي قدس اشغالي با صهيونيست ها هستند و خنجرهاي شوم توطئه را از چند جهت بر پيکر امت اسلامي وارد مي کنند.
قطعاً افشاي اين قبيل همسويي ها ميان ارتجاع عرب و رژيم صهيونيستي هر چند در لايه اول باعث افزايش آلام و جريحه دار شدن احساسات مسلمانان مي شود ولي نتيجه اي که دير يا زود امت اسلامي به آن خواهد رسيد اينست که براي مقابله با تهديدات امنيتي رژيم صهيونيستي و خشکاندن غده سرطاني صهيونيسم در قلب جهان اسلام بايد از درون آغاز کرد و با پالايش سرزمين هاي اسلامي از تفکرات تکفيري که سرمنشاء آن در برج هاي شيشه اي حکام عرب است، مي توان در مسير صحيح مبارزه با اشغالگران صهيونيست قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن