تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805675661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانزاده: بند کفش نه، خاک پای پیشکسوتانم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خانزاده: بند کفش نه، خاک پای پیشکسوتانم
مدافع جوان تیم فوتبال پرسپولیس بابت رفتار خود بعد از بازی با لخویا از همه مردم عذرخواهی کرد.

او در دل نوشته ای که در اختیار "ورزش سه" قرار داده نوشته است:

سلام. من نویسنده نیستم اما احساس می کنم برای نوشتن حرف دلم نیازی نیست که کلمات را به خوبی اساتید اهل قلم کنار هم قرار دهم. پس پیشاپیش ادبیان و نگارش ضعیفم را ببخشید..چند ساعتی است من محمدرضا خانزاده با خودم درگیرم.درگیر بابت اینکه فیلمی از من دارد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که خودم هم شرمم می آید آن را تماشا کنم.

نمی دانم چه باید بگویم اما از اینکه در وهله اول به عنوان یک جوان ایرانی این تصویر را از خود بر جای گذاشته ام باید از همه مردم کشورم عذرخواهی کنم.آنچه در قطر رخ داد و واکنش من ، چیزی جز پشیمانی برایم به دنبال نداشت.اینکه به من چه گفتند و من چرا چنین رفتاری را مرتکب شدم را به هر زبانی بگویم می دانم به نظر فقط توجیه است.پس آنچه بین و آن فرد رخ داد بماند به روز قیامت و در دادگاه خداوند متعال .در این رابطه دیگر نیازی نیست حرفی بزنم و چیزی بنویسم.

رسانه ها در این مدت هر چه خواستند نوشتند و نشان دادند. از آنها دلگیر نیستم چون یادم نرفته همین رسانه ها روزهای خوب من را هم تیتر کرده بودند. از آنها هم بابت اینکه این روزها سوژه سیاه و مرد بد مطالب شان شده ام معذرت می خواهم.

جامعه فوتبال جامعه بزرگ و محترمی است. وقتی می گویم جامعه فوتبال منظورم همه افراد درگیر در فوتبال هستند. از آن تماشاگری که پول توجیبی اش را خرج دیدن بازی ماها می کند تا کسی که حتی همان پول را هم ندارد که تا ورزشگاه بیاید و ناچار است از پای تلویزیون خانه اش بازی ها را ببیند.من عضو کوچک این خانواده حالا مرتکب اشتباهی بزرگ شده ام.وظیفه ام ایجاب می کند از همه جامعه فوتبال جداگانه عذرخواهی کنم .اینکه آنها پوزش مرا بپذیرند یا نپذیرند به خودشان ارتباط دارد اما من در این بن بستی که برای خودم ساخته ام غیر از این راهی به ذهنم نمی رسد و البته به بزرگواری آنها ایمان دارم و می دانم در بخشش یک جوان خطاکار و پشیمان سخت گیری نمی کنند.

خانواده بزرگ پرسپولیس مخاطب بعدی ام هستند. هواداران عزیزی که این فصل کم به آنها خون دل نداده ایم.از آنها هم طلب بخشش دارم و البته پیشکسوتان عزیز. خط به خط مصاحبه هایشان را خوانده ام و هر کدام از جملاتشان برایم حکم یک سیلی برای تنبیه شدن را داشت. از آن سیلی های پدرانه که پشت آن چیزی جز دلسوزی نیست.به خدا قسم می دانم پیراهنی که امروز برتن من بوده سالهای سال بزرگانی پوشیده اند که افتخارات این باشگاه را رقم زده اند.می دانم اگر امروز به من انتقادی دارند به خاطر این است که هر رفتار من و امثال من آنها را دل آزرده می کند. می دانم آنها پرسپولیس شان را در صدر می خواهند. همانگونه که نسل به نسل تحویل بعدی ها داده اند و رفتار امروز من برای آنها غیر قابل توجیه است.چه آن عزیزی که گفته بود خانزاده باید از فوتبال برود ، چه آن بزرگواری که برایم نوشته بود «بازیکن جوان بی ادب، تو و گنده تر از تو بند کفش علی آقای پروین هم نیستی» همه حق دارند.برای بازیکن خطاکار فرش قرمز پهن نمی کنند و انتظار تشویق ندارم.اصلا بگذارید خودم هم بنویسم قیاس من و علی پروین حتی در این حد هم صحیح نیست.نه فقط علی آقای پروین، نه فقط محمود خان خوردبین و جعفر خان کاشانی و آقایان کلانی و بهزادی و مایلی کهن و قلیچ و سلطانی تا نسل های بعدی از آقایان پیوس و محمدخانی و عابدزاده و دایی و پیروانی و رهبری فر و باقری و علی کریمی بلکه همه و همه پیشکسوتانی که نامشان از قلم می افتد مقابل سیلی هایتان سرم را بالا می گیرم و بند کفش که نه، خاک پای همه شماهایی هستم که پرسپولیس را ساخته اید و من امروز جز شرمندگی حرفی مقابل تان ندارم. از همبازیانم و کادر فنی و همه اعضای تیم و مدیران باشگاه هم عذر می خواهم و در مقابل تصمیماتی که باشگاه و کمیته اخلاق برایم بگیرند تسلیم هستم. فقط یک جمله را دلم میخواهد بنویسم و آن این است که با خودم عهد بسته ام از امروز جوری رفتار کنم که نسل های بعدی اگر خبر و فیلم آن رفتار زشتم را بخوانند و ببینند بگویند امکان ندارد خانزاده این خطای نابخشودنی را مرتکب شده باشد.

همه عزیزانی که نام و وصف شان در بالا آمد، له کردن من در این شرایط کار سختی نیست اما یک سئوال خواهش گونه دارم.آیا به یک جوان خطاکار و پشیمان فرصت جبران اشتباهش را می دهید؟

1394/02/07 08:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن