تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805376201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک ورزشگاه تاجر به ایران بیاوریم، کم است/ از همکاری با آلمان استفاده می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: یک ورزشگاه تاجر به ایران بیاوریم، کم است/ از همکاری با آلمان استفاده می کنیم


تجار آلمانی در نشست مشترک با بازرگانان کشورمان با اشاره به فضای مناسب سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی از جمله انرژی، کشاورزی، و صنعت را خواستار شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هشتمین هیئت آلمانی در هشت ماه اخیر به منظور ارتقای حجم روابط تجاری این کشور با ایران با رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار کرد.   در این جلسه که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی دو کشور برگزار شد، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، گفت: این دو کشور رابطه‌ ای دیرینه و کاملا راهبردی دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در چند سال اخیر به علت محدودیت‌های بین‌ المللی حجم روابط تجاری ایران کاهش یافت، تصریح کرد: در وضع کنونی نه فقط باید روابط تجاری دو کشور را ترمیم کنیم، بلکه باید به ارتقای این روابط بیندیشیم. در این راستا تشویق شرکت‌های کوچک و متوسط آلمانی برای همکاری نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.
شافعی افزود: در برنامه نوسازی صنایع، آلمان می‌تواند شریک خوبی برای ایران محسوب شود. از طرفی با توجه به موقعیت جغرافیایی آلمان در قاره اروپا و روابط دیرینه تجاری می‌ توان همچون گذشته برای صادرات کالاهای سنتی ایران به این قاره با آلمان وارد همکاری شد.   رئیس اتاق بازرگانی کشورمان تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران، همکاری‌های ایران و آلمان می‌تواند فراتر از همکاری‌های دوجانبه بوده و به همکاری‌های سه یا چندجانبه منجر شود. در این زمینه آسیای مرکزی، افغانستان، عراق و حوزه قفقاز می‌ توانند امکان این نوع همکاری را داشته باشند.   شافعی گفت: دو کشور می‌توانند در زمینه عمران، خدمات مهندسی و طرح های زیربنایی با یکدیگر مشارکت داشته و از این طریق، راه موفقیت را طی کنند. برای استفاده از فرصت‌های پیش‌رو، اتاق‌های مشترک می‌ توانند برنامه‌های راهبردی جدید را تدوین کنند.   رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر تسهیل ایجاد ارتباط تجار دو کشور، عنوان کرد: این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است در نتیجه  پیش بینی می شود تسهیل در صدور روادید تجار مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بالا بردن سهم بخش خصوصی در اقتصاد، در دستور کار دولت جدید قرار گرفته است، گفت: بر این اساس، بخش خصوصی در ایران، آینده متفاوتی را تجربه خواهد کرد.
شافعی در حاشیه نشست مشترک با هیات آلمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فضای جدیدی که به وجود آمده برنامه‌های توسعه صنعتی و نوسازی ایران مطرح شده که بیشتر در بخش خدمات و فنی‌ و مهندسی است.   وی تاکید کرد: اکنون آلمان‌ ها پیگیر به دست آوردن بازار از دست رفته اقتصاد ایران هستند و ما مطمئن هستیم در آینده‌ ای نزدیک مبادلات اقتصادی ما افزایش خواهد یافت.   به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، فولکر ترایر، قائم مقام اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع آلمان، نیز در این نشست گفت: ما توانستیم صنایع نیازمند بازسازی ایران را شناسایی کنیم تا بتوانیم در آنها مشارکت داشته باشیم. اقتصاد آلمان نیز همیشه مثبت نبوده و برای سرمایه‌ گذاری ترس و واهمه وجود داشته است.   وی با بیان اینکه محدودیت‌ های مالی و بانکی بین دو کشور به واسطه تحریم‌ های آمریکا به وجود آمد، افزود: بانک‌ های آلمانی آمادگی خود را برای تضمین طرح ها اعلام کردند. بر این اساس می‌ خواهیم سهمی در برداشتن تحریم‌ ها داشته باشیم.  
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن