تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کریمی: حمایت فامیلی مربوط به دهه 60 بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کریمی: حمایت فامیلی مربوط به دهه 60 بود
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: ملوان شهر کوچکی است و ممکن است فامیل، دوست و آشنای بازیکن از تصمیم ما ناراحت شود ولی این مسائل مربوط به دهه 60 است.
به گزارش  نامه نیوز، فیروز کریمی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: امروز بازی خوبی انجام دادیم و پتانسیل کسب یک امتیاز را داشتیم. امروز کمی بدشانس بودیم که در نیمه اول و دوم روی بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: اعتقاد چندانی به اشتباه فردی ندارم اما پورغاز امروز روی گل اول و گل دوم دچار اشتباه شد. او در گل اول تعلل کرد و در صحنه گل دوم در حالی که تیم هیچ فشاری را تحمل نمی‌کرد و یک ضربه ایستگاهی برایمان به دست آمده بود توپ را به حریف داد که همان توپ به گل تبدیل شد. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که در 15 دقیقه ابتدایی هر دو نیمه حریف را تحت فشار می‌گذاشتند اما به یک باره گل می‌خوردند، عنوان کرد: وقتی شما از لحاظ تاکتیکی و عملکرد روند خوبی دارید گلی روی اشتباه بازیکن دریافت می‌کنید کمر تیم می‌شکند. ما روی بازی مسلط بودیم و خیلی بی‌دلیل توپ را لو دادیم و گل دوم را خوردیم. این مسئله تیم را از لحاظ روحی خسته و عصبی می‌کند. بعد از گل دوم کمی احساسی بازی کردیم. بازیکنان ما توپ را برای فرزاد حاتمی به صورت مستقیم ارسال می‌کردند که این مسئله اصلا تاکتیک ما نیست. امروز مازیار زارع بازی خوبی به نمایش گذاشت و در کل فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتیم.

کریمی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در ارتباط با اینکه هواداران ملوان پس از تعویض پژمان نوری نسبت به این مسئله انتقاد کردند و در پایان مسابقه هم علیه او شعار سر دادند، یادآور شد:‌ ملوان یک شهرستان کوچک است هر بازیکنی دوست، فامیل،‌ آشنا و بچه محلش به ورزشگاه می‌آیند و این اتفاقات عجیب نیست. تعویض نوری ماحصل نظر 5 عضو کادر فنی بود. دوستان و مربیانی که در ورزشگاه بودند و این بازی را می‌دیدند به ما می‌گفتند باید این تعویض را زودتر انجام می‌دادید چرا که نوری از لحاظ بدنی کم آورده بود ولی مازیار همچنان قبراق بازی می‌کرد. این بحث‌های فامیلی زمانش گذشته و برای دهه 60  است.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران شهر انزلی که اعلام کرد در مورد نوری بحث فامیلی مطرح نبوده و او می‌خواهد با این حرف‌ها مقابل هواداران قرار بگیرد، اظهار داشت: ما کار فنی که لازم بود انجام دادیم. 5 عضو در کادر فنی ملوان حضور دارند که مسائل را رصد می‌کنند. ما چون قدرت نوشتار کار خبری نداریم در حوزه فعالیت شما دخالتی نمی‌کنیم. تعویض نوری با نظر کادر فنی انجام شد وهمان کادر فنی این تصمیم را گرفت که طی 9 بازی 17 امتیاز کسب کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا روند رو به رشد ملوان قطع شده است، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهند ما در همان روند کار کنیم. نفت تهران 18 هفته شکست نخورد ولی در 2 بازی پشت هم نتیجه را واگذار نکرد. ملوان 17 هفته باخت اما در 6 بازی بهترین نتایج را گرفت. فوتبال همین است. خدا را شکر در بازی امروز تلفاتی ندادیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه هواداران علیه داور در اواخر نیمه اول فحاشی کرده است، گفت: یکی از بی‌نقص‌ترین داوری‌ها را امروز مشاهده کردم و در 40 سال فعالیتم در فوتبال این داوری را ندیدم. به تیم داوری تبریک می‌گویم اما باید بگویم هیچ فحاشی نشنیده‌ام. در ورزشگاه هوادار زیادی نبود ولی اگر هواداران فحاشی انجام داده باشند این کار بسیار ناپسند است و فدراسیون باید به شدت با این مسئله برخورد کند. همه ما خانواده داریم و ممکن است خانواده‌مان مقابل تلویزیون بنشیند و بازی را نگاه کند به همین خاطر فحاشی ناپسند است. البته در انزلی که 20 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید هیچ وقت فحاشی ندیدم  و یک بار کسی بی‌احترامی نکرده است. در کل با توجه به اینکه غرق بازی بودم فحاشی نشنیدم ولی اگر کسی شعاری داده به عنوان مربی تیم از مسئولان می‌خواهم با این مسئله برخورد کنند.



منبع: فارس


۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن