تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعايت مسائل ايمني در ساخت و سازهاي شهري، کاهش سرقت را رقم خواهد زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۲ب.ظ)
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم: رعايت مسائل ايمني در ساخت و سازهاي شهري، کاهش سرقت را رقم خواهد زد موج - رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: اتخاذ تدابير مناسب و رعايت مسائل ايمني در ساخت و سازهاي شهري، کاهش آمار سرقت را در پي خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه تعاملي با شرکت هاي ساختماني، تأسيساتي و راهسازي استان قم، گفت: درصدد هستيم در سال 94 اقدامات مؤثرتري در زمينه پيشگيري و مقابله با پديده سرقت و با شتاب بيشتري در سطح استان انجام شود.
وي افزود: اين مهم، هماهنگي، همدلي و همزباني مسئولان شرکت هاي ذيربط را مي طلبد که با همکاري مطلوب تر با قرارگاه پيشگيري از سرقت در استان بتوانيم نسبت به کنترل و کاهش سرقت اقدام کنيم.
سرهنگ مهدي قدمي اضافه کرد: در سال گذشته به ويژه در دو ماه آخر با کاهش خوب سرقت مواجه شديم و در فروردين 94 هم کاهش 19 درصدي سرقت ها را تجربه کرديم.
وي با اشاره به مشکلات اقتصادي، وضعيت شاهراهي و مسافرپذير بودن استان قم، افزود: الحمدلله در چند سال اخير در سطح استان، سرقت مسلحانه و قتل هاي سريالي نداشتيم که اين امر به علت شرايط خاص استان، تدابير اتخاذ شده، همدلي مسئولان استاني و جديت در انجام وظايف، به دست آمده است.
سرهنگ قدمي در پايان بر سامان دهي ساختمان هاي نيمه کاره و لزوم اتخاذ تدابير مناسب براي ساخت و سازهاي شهري با استفاده از تجهيزات ايمني با هدف کاهش سرقت ها تأکيد کرد.
رئيس کانون انجمن هاي صنفي حرف استان قم نيز در ادامه گفت: در استان بالغ بر 500 شرکت حقيقي، خصوصي و تعاوني ساختماني ، تاسيساتي و راهسازي وجود دارد که بدون استعلام از انجمن صنفي ثبت شده اند و مشغول فعاليت بوده که نظارتي بر عملکرد آن ها وجود ندارد.
عباس پناه با اشاره به الزامي بودن اخذ گواهينامه صلاحيت ايمني تأکيد کرد: اين انجمن آمادگي برگزاري کلاس هاي تخصصي را دارد و شرکت هاي ساختماني،راهسازي و تاسيساتي بايد ليست خود را جهت ساماندهي به انجمن هاي صنفي منعکس نمايند.
نماينده انجمن هاي صنفي کارفرمايان ساختماني، تاسيساتي و راهسازي استان قم نيز اظهار داشت: تعداد زيادي از شرکت هاي حقيقي و شرکت هاي تعاوني بدون نظارت و هماهنگي با انجمن صنفي مشغول فعاليت هستند و احتمال بروز جرائمي از قبيل کلاهبرداري، فرار از ماليات، عدم رعايت نکات ايمني و حفاظتي متصور است.
رحمان برتر عنوان کرد: برابر ماده 21 شرايط عمومي پيمان، پيمانکار از روز تحويل گرفتن کارگاه تا روز تحويل دادن موقت، مسئول حفظ و نگهداري کارهاي انجام شده، مصالح و تجهيزات، ماشين آلات، ابزار، تأسيسات و بناهايي است که تحت نظر و مراقبت وي قرار دارد و به همين منظور بايستي اقدامات لازم براي نگهداري و حفاظت آن ها در داخل کارگاه در مقابل عوامل جوي، سرقت، حريق و مانند آن ها را به عمل آورد.
رئيس اداره وضعي – امنيتي معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان قم نيز تأکيد کرد: ساماندهي شرکت هاي ساختماني، تاسيساتي و راهسازي براي پيشگيري از جرائم ضروري است و تمام ادارات ملزم به همکاري هستند و از توان همه دستگاه ها استفاده خواهد شد.
سعيد کاوياني در پايان از برگزاري همايش تخصصي انجمن هاي صنفي شرکت هاي ساختماني، تاسيساتي و راهسازي در استان قم در اواخر ارديبهشت سال جاري خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن