تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک ها نقش مهم خود را در اقتصاد ايفا کنند/گره زدن همه مشکلات کشور به تحريم ها نادرست است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۷ب.ظ)
آيت الله حسيني بوشهري: بانک ها نقش مهم خود را در اقتصاد ايفا کنند/گره زدن همه مشکلات کشور به تحريم ها نادرست است موج - قم- مدير حوزه هاي علميه نقش بانک ها را در رونق اقتصادي کشور برجسته و مهم ارزيابي کرد و گفت: بانک ها با کمک به بهبود رونق کسب و کار، نقش خود در خدمت اقتصادي به مردم را ايفا نمايند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري، در ديدار سيامک دولتي، مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران که در دفتر مدير حوزه هاي علميه برگزار شد، به تبيين اهميت اقتصاد مقاومتي و نقش مهم بانک ها در خنثي کردن توطئه هاي اقتصادي دشمن پرداخت.
وي با تقدير از نقش مهم بانک قرض الحسنه مهر ايران در خدمت رساني به مردم گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران و همچنين ساير بانک هاي کشور، ظرفيت هاي بالايي در اقتصاد دارند و اگر برنامه ريزي صحيحي انجام دهند مي توانند تا حد زيادي به ساماندهي اقتصاد کشور کمک کنند.
مدير حوزه هاي علميه با انتقاد از کساني که حل همه مشکلات کشور را در گرو رفع تحريم ها مي دانند تاکيد کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلي کشور تلاش براي نهادينه کردن اقتصاد مقاومتي در کشور است و حتي اگر روزي هم همه تحريم ها برداشته شود باز هم بايد به مقوله مهم اقتصاد مقاومتي اهميت داد و نبايد کوچکترين خللي در تلاش مسئولان اقتصادي کشور و همچنين بانک ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري وارد شود.
آيت الله حسيني بوشهري ابراز داشت: در شرايط کنوني کشور، بهترين کار، هم افزايي دستگاه هاي مختلف کشور است؛ آنها بايد بدانند آسيب ها و مشکلات در کجاست و با برنامه ريزي صحيح و دقيق در جهت رفع مشکلات و شکوفا کردن اقتصاد کشور تلاش نمايند.
*لزوم کمک بانک ها به کارخانجات و واحد هاي توليدي
امام جمعه قم نقش بانک ها را در رونق اقتصادي کشور را برجسته و مهم ارزيابي کرد و افزود: همانگونه که بارها مقام معظم رهبري تاکيد کرده اند؛ بانک ها هرجايي که فشارهاي دشمن زياد است مي توانند ورود پيدا کنند و با دادن تسهيلات مناسب و کمک به بهبود رونق کسب و کار، نقش مهم خود را در خدمات اقتصادي به مردم ايفا نمايند، و کارخانجات و واحد هاي توليدي را مورد حمايت خود قرار دهند.
مدير حوزه هاي علميه با تقدير از فعاليت هاي انجام گرفته و خدمات خوب بانک قرض الحسنه مهر ايران گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر تا حد زيادي توانسته است عملا به سمت بانکداري اسلامي حرکت نمايد و دستاوردهاي زيادي در اين راه کسب نمايد و اميدواريم که اين بانک بتواند در رقابت با ساير بانک هاي اسلامي به موفقيت هاي چشمگيري دست پيدا کند.
آيت الله حسيني بوشهري در پايان، خطاب به مسئولين بانک قرض الحسنه مهر خاطر نشان ساخت: سعي کنيد ويژگي هاي بانکداري اسلامي را براي ساير بانک ها تبيين نماييد؛ چرا که جمهوري اسلامي که در همه عرصه ها الگو و نمونه است؛ بايد در زمينه بانکداري اسلامي نيز در ميان کشورهاي اسلامي الگو و نمونه باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن