تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در 48 مدرسه ناحیه یک اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در 48 مدرسه ناحیه یک اراک خبرگزاری پانا: المپیاد ورزشی دانش آموزی در 48 مدرسه ناحیه یک اراک برگزار شد و در مجموع 16 هزار دانش آموز در حال تحصیل این مدارس در این المپیاد شرکت کردند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت ساعت 13:47

خبرگزاری پانا+برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی در 48 مدرسه ناحیه یک اراک

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در آئین اختتامیه المپیاد ورزشی دانش آموزی مدارس ناحیه یک که به صورت نمادین در مدرسه متوسطه دوره اول شهرک الهیه برگزار شد، گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان مدارس از سوی وزارت آموزش و پرورش طرح ریزی شد.
مهدی دمنه اظهار داشت: به طور قطع این طرح بستر مناسب برای حضور گروهی و مشارکتی دانش آموزان در انجام برنامه های مختلف را فراهم می آورد.
وی ابراز داشت: از این رو شایسته است که صرفا مسئولان به برگزاری المپیادهای ورزشی در درون مدارس اکتفا نکرده و آن را به مراحل استانی و کشوری نیز ارتقا دهند.
در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک در گفت: برای نخستین بار در سال تحصیلی 93- 94 در مدارس سراسر کشور المپیاد ورزشی دانش آموزشی برگزار شد.
سید رحیم محمدی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در رشته های مختلف انفرادی و گروهی برگزار می شود، بیان کرد: بسیار مهم است این برنامه با قوت و تلاش هرچه بیشتر دست اندرکاران در سال های آتی نیز دنبال شود.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان و انتقال روحیه نشاط و شادابی به درون مدارس از مهم ترین اهداف برگزاری المپیادهای ورزشی دانش آموزی در مدارس است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن