تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815395816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از سالمندان و رأی‌اولی‌ها در انتخابات قزاقستان+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
تجلیل از سالمندان و رأی‌اولی‌ها در انتخابات قزاقستان+تصویر
همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در قزاقستان، از سالمندان و رأی‌اولی‌ها در این کشور تجلیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: تجلیل از سالمندان و رأی‌اولی‌ها در انتخابات قزاقستان+تصویر



به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به آستانه، همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در قزاقستان، توسط مجریان انتخابات از سالمندان و رأی‌اولی‌ها در این کشور تجلیل صورت می‌گیرد.

در این اقدام از سالمندان و سالخوردگان با تقدیم هدایایی از سوی برگزارکنندگان تجلیل می‌شود. در شعبه رای‌گیری که خبرنگار فارس در آن حضور دارد، یکی از رأی‌اولی‌ها که دختر نوجوانی با پوشش کامل اسلامی بود، بسیار مورد توجه خبرنگاران حاضر و دست‌اندرکاران انتخابات قرار گرفت و ضمن انجام مصاحبه، با تقدیم هدیه، از وی قدردانی و تشکر شد.

وی در مصاحبه با خبرنگار فارس، حضور در این انتخابات را برای توسعه آینده کشور و مردم قزاقستان مهم برشمرد و تصریح کرد: این انتخابات مسیر توسعه پایدار قزاقستان را تثبیت خواهد کرد. در هنگام رأی‌گیری همچنین از سالمندانی که علیرغم مشکلات کهنسالی، در انتخابات حضور یافته بودند نیز قدردانی و تجلیل گردید. در روند رأی‌دهی این انتخابات بسیاری از مردم قزاقستان برای تشویق نسل آینده این کشور برای حضور در انتخابات آتی، فرزندان خردسال خود را نیز به همراه آورده بودند و حتی برخی زنان با کودکان شیرخوار خود در شعبه‌های رأی‌گیری حضور یافتند.

پیشنهاد برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان ابتدا از سوی مجمع خلق قزاقستان (که یک نهاد مشورتی در ریاست جمهوری است) مطرح شد و سپس توسط مجلس نمایندگان و ریاست جمهوری قزاقستان تأیید شد. در این انتخابات، به گفته دبیر کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان 9 میلیون و 610 هزار واجد شرایط رأی‌دهی هستند و حدود 1 هزار و 026 ناظر خارجی از سازمان‌ها و کشورهای مختلف منطقه و جهان و همچنین نمایندگان رسانه‌ها در روند انتخابات ریاست جمهوری ششم اردیبهشت حضور و نظارت خواهند داشت.









انتهای پیام/

94/02/06 - 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن