تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802788109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مضاعف کمیته امداد استان برای خدمت بهتر به محرومان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تلاش مضاعف کمیته امداد استان برای خدمت بهتر به محرومان خبرگزاری پانا :سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر درنشست با امام جمعه بندردیر با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری افزود: در سال جاری با همدلی و همزبانی برای خدمت بهتر به محرومان و افراد نیازمند تلاش خود را دو چندان می کنیم .
۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت ساعت 19:24

خبرگزاری پانا+تلاش مضاعف کمیته امداد استان

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی ( ره ) استان بوشهر ، احمد لطفی گفت: خدمت به افراد نیازمند و آسیب پذیر یکی از عملکردهای خوب نهاد مقدس کمیته امداد امام است که دراین ارتباط این نهاد در سطح استان بویژه در شهرستان دیر خدمات ارزنده ای ارائه کرده است.
سرپرست کمیته امداد استان بوشهر یادآورشد: استفاده از ظرفیت های موجود درشهرستان ها برای دستگیری از نیازمندان زیرپوشش این نهاد مقدس ضروری است و با توجه به مردم خوب و نیکوکار شهرستان دیر حمایت های آنها و دستگاههای اجرایی و شرکت های خصوصی می تواند مکمل خدمات کمیته امداد باشد.
رییس اداره زکات کمیته امداد استان بوشهرگفت: جلسات زیادی با حضور روحانیون و مبلغین زکات برگزار و آثار و نتایج مثبت پرداخت زکات در جامعه تبیین و تشریح شده است..
حجت الاسلام علی اصغر رکنی حسینی افزود: دراستان بوشهر سال گذشته 26میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی جمع آوری شده است که عمد زکات جمع آوری شده از محصول خرمای استان بوده است.
وی گفت: هم اکنون با حمایت ائمه جمعه سراسر استان، پرداخت زکات فرهنگ سازی شده و امیدواریم که در سال های آتی شاهد روبه رشد پرداخت زکات باشیم.
امام جمعه دیر دراین دیدار ضمن قدردانی از تلاش دلسوزانه مدیرکمیته امداد دیربه نیازمندان گفت: خدمات بی نظیر کمیته امداد به مردم نیازمند و بی بضاعت در سطح شهرستان بر کسی پوشیده نیست که امید است این روند همچنان ادامه یابد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: کمیته امداد یکی از دستاوردهای نظام مقدس ما و یکی از یادگاران حضرت امام راحل است که اکنون این نهاد مقدس پناهگاهی برای فقرا و نیازمندان شده است.
وی گفت: افرادی که به کمیته امداد مراجعه می کنند مشکل مالی دارند و دارای آبرو هستند که باید با برخورد صحیح با آنان رفتار شود تا باعث آزردگی خاطر آنان نشود.
امام جمعه دیر با تاکید برشناسایی افراد مستحق واقعی در جامعه افزود: درجامعه افراد مستحق و نیازمند وجود دارند که حاضر نیستند از کمیته امداد درخواست کنند و باید این افراد شناسایی و به آنان کمک شود.
وی فراهم کردن زمینه اشتغال افراد زیرپوشش کمیته امداد را مهم دانست و گفت: ایجاد اشتغال و معرفی جوانان خانواده های زیرپوشش به ادارات و موسسات دولتی و خصوصی باید مورد توجه و تاکید کمیته امداد باشد.
مدیرکمیته امدادامام شهرستان دیرگفت: کمیته امداد امام شهرستان در بخش مستمری، درمان، آموزش، حوزه عمران، جمع آوری وجوهات و کمک گرفتن از خیرین توانسته به اقشار آسیب پذیر و نیازمند خدمات ارزنده ای ارائه دهد.
محمدپورسالم افزود: سال گذشته با تلاش و حمایت امام جمعه و عاملان زکات یک میلیاردو 140میلیون ریال زکات واجب و مستحبی در این شهرستان جمع آوری شده است.
وی گفت: خدمات دهی به 240 دانشجو، 800 دانش آموز، اجرای ارودهای درون شهری و برون شهری، تشکیل و راه اندازی کانون های موقت و دائم آموزشی از خدمات این نهاد مقدس دراین شهرستان است.
مدیرکمیته امداد امام دیراظهارکرد: درسال گذشته این نهاد مقدس دربخش خودکفایی برای 216 نفر پنج میلیارد و 360میلیون ریال، در بخش عمرانی 390 میلیون ریال و حمایت از دوهزار و 216 نفر یک میلیارد و540میلیون ریال پرداخت کرده است














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن