تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی تیم فوتبال سایپا: وضعیت پرسپولیس فریبمان نمی‌دهد/ از سرخ‌پوشان شناخت کافی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مربی تیم فوتبال سایپا:
وضعیت پرسپولیس فریبمان نمی‌دهد/ از سرخ‌پوشان شناخت کافی داریم
مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌شناسیم و برای شکست این تیم به میدان می‌رویم.

خبرگزاری فارس: وضعیت پرسپولیس فریبمان نمی‌دهد/ از سرخ‌پوشان شناخت کافی داریم



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصاحبه مطبوعاتی مربیان پرسپولیس و سایپای البرز بعد از ظهر امروز برگزار شد. در این نشست، مجید جلالی سرمربی نارنجی‌پوشان البرزی حضور نداشت و به جای وی فرهاد پورغلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

مربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در این نشست گفت: پرسپولیس همیشه تیم خطرناکی است و در سراسر ایران هواداران بسیاری دارد.

پورغلامی افزود: اگر چه این تیم در فصل جاری لیگ برتر و به ویژه هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته است، اما این وضعیت ما را فریب نمی‌دهد و در مقابل پرسپولیس بازی ساده‌ای نخواهیم داشت.

وی بیان داشت: در هفته گذشته نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را شناسایی و در تمرینات برای این منظور کار کرده‌ایم و فردا با شناخت کافی به زمین می‌رویم.

مربی نارنجی‌پوشان کرجی اظهار داشت: چهار دیدار تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر باقی مانده و می‌خواهیم با کسب امتیازات کامل، به جایگاه خوبی در جدول دست یابیم.

پورغلامی افزود: به همین دلیل در مقابل تمام حریفان با قدرت به میدان می‌رویم و امیدواریم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سه بازیکن اصلی و تاثیرگذار سایپای البرز در دیدار برابر پرسپولیس حضور ندارند، گفت: در این دیدار ابراهیم صادقی، مسعود ابراهیم‌زاده و مسیح زاهدی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم و تلاش می‌کنیم از نفرات برتر در تمرینات استفاده کنیم.

پورغلامی در پایان از هواداران سایپا خواست تا با حضور در ورزشگاه از لحاظ روحی به بازیکنان این تیم کمک کنند.

انتهای پیام/2302/غ20

94/02/05 - 16:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن