تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار سازمان لیگ به فولاد و تراکتورسازی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هشدار سازمان لیگ به فولاد و تراکتورسازی
کد خبر: ۴۹۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ - 25 April 2015


رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: نتیجه دیدارهای تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا هم در کسب سهمیه آن کشور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگزار است.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، محمدرضا کسرایی افزود: با توجه به اینکه دیدار آخر تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا 2015 به دلیل حذف این دو تیم، جنبه تشریفاتی دارد و با عنایت به سیستم جدید امتیازدهی و تعیین سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی نمایندگان کشورمان در کسب سهمیه فصل 2018-2017 تاثیرگزار خواهد بود.


این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به ماده 75 آیین نامه لیگ قهرمانان آسیا، کسب هر برد در لیگ قهرمانان آسیا چهل هزار دلار پاداش برای تیم به همراه دارد.


کسرایی افزود: با توجه به موارد فوق، امیدوارم تیمهای پرسپولیس و نفت بتوانند با کسب امتیازهای لازم در دیدار پایانی بتوانند به مرحله بعد صعود کرده و تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی هم با ارائه یک بازی خوب و کسب امتیاز، بتوانند به کشور ما برای کسب سهمیه کامل در سال آینده کمک کنند.


وی در پایان گفت: طبق آخرین مصوبه هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سهمیه‌های فصل 2016-2015 و 2017-2016 همان حداکثر سهمیه 1+3 است و مجددا AFC براساس نتایج تیمهای باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه دو سال بعد آن را مشخص خواهد کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن