تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای شهر کرج خبر داد آغاز احداث فاز نخست بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای شهر کرج خبر داد
آغاز احداث فاز نخست بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور در البرز
رئیس شورای شهر کرج از احداث بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور در البرز خبر داد و گفت: هم‌اکنون احداث فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز شده است.

خبرگزاری فارس: آغاز احداث فاز نخست بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور در البرز



محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اعلام این که این طرح در 3 فاز اجرایی می‌شود، افزود: توسعه طرح‌های خدماتی و گردشگری می‌تواند گامی مهم در جهت حضور مسافران و رونق اقتصادی در استان شود. وی بیان داشت: هم اکنون فاز نخست این طرح با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آغاز شده است که می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه طرح‌های خدماتی و گردشگری در این استان محسوب شود. رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: استان البرز از دیرباز مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران قرار داشته، لذا باید تمهیداتی را در نظر گرفت که این استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و در تمام اوقات سال حضور گردشگران و مسافران را به این استان شاهد باشیم.

دادگو احداث فاز نخست این دریاچه را 5 ساله اعلام کرد و افزود: فاز اول این طرح از آبگیر بیلقان تا پل صفوی اجرایی خواهد شد. وی توسعه طرح‌های عمرانی کرج را مهم ارزیایی کرد و گفت: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی بوده که لازم است طرح‌ها و برنامه‌هایی در این خصوص در این کلانشهر اجرایی شود.

وی ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح را یکی از نیازهای این کلانشهر دانست و افزود: با احداث این تقاطع‌ها می‌توانیم در کاهش ترافیک کرج نیز گام‌های اساسی برداریم.

این مسئول تأکید کرد: تقاطع غیرهمسطح کاج و تقاطع غیرهمسطح شهید سلطانی از دو تقاطع‌های غیرهمسطحی هستند که هم‌اکنون در دست اجرا بوده و مراحل پایانی احداث را طی می‌کنند. به گفته دادگو این تقاطع‌ها به ترتیب اواخر خرداد و اواخر شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه و احداث پارکینگ‌های طبقاتی در کرج تأکید کرد و گفت: افزایش نرخ جمعیت و به تبع آن افزایش خودروها می‌طلبد تا برای کاهش ترافیک، پارکینگ‌های طبقاتی در این کلانشهر احداث شود. رئیس شورای شهر کرج از ساخت یک پارکینگ طبقاتی با 40 درصد پیشرفت خبر داد و افزود: احداث این پارکینگ در پرترددترین نقطه شهر می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم و کاهش بار ترافیکی در این منطقه محسوب شود. دادگو در ادامه سخنان خود از افتتاح بلوار سربازان گمنام در کلانشهر کرج در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این بلوار یکی از بزرگترین بلوارها در کرج محسوب می‌شود که با هماهنگی و توافقات انجام گرفته با وزارت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت حدود 10 هکتار در حال انجام است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد. انتهای پیام/2302/ب۳۰

94/02/05 - 11:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن