تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اعتراف پسر جسد پدر پیدا شد+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: با اعتراف پسر جسد پدر پیدا شد+ عکس
کارشناس سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با اعتراف پسر به قتل پدر جسد مقتول روز جمعه از عمق چاه هشت متری فاضلاب در این شهر بیرون کشیده شد.

حسن نجمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس بازپرس ویژه قتل با سازمان آتش نشانی نیروهای این سازمان به محل حادثه در جاده میامی اعزام شده و پس از تلاش شش ساعته جسد مقتول را از عمق چاه به بیرون کشیده و به پزشک قانونی منتقل کردند.وی اظهار کرد: نوجوان 15 ساله ای امروز با مراجعه به کلانتری اعتراف کرد سه ماه پیش پدر 60 ساله خود را با همدستی مادرش به قتل رسانده و جسد وی را داخل چاه فاضلاب انداخته است.نجمی گفت: این پسر و مادر نیز توسط نیروهای انتظامی بازداشت و برای بررسی علت قتل به کلانتری منتقل شدند.عم اکنون هزار و 200 آتش نشان در 40 ایستگاه شهر مشهد خدمت می کنند.
با اعتراف پسر جسد پدر پیدا شد



شنبه 5 اردیبهشت 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن